OGS-inzet - Hoofddorp 17/03/2006

Auteur Topic: OGS-inzet - Hoofddorp 17/03/2006  (gelezen 5708 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

VRK Fotografen

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,355
    • Brandweer Kennemerland VRK
Reactie #10 Gepost op: 18 maart 2006, 00:11:14
Nog een paar extra

[verwijderd door de beheerder ivm opschoning attachments]
Mike Berghoeffs - District Noord Jan Kol jr. - District Midden George Bakker - District Zuid Jeffrey Koper - District Zuid  (Coördinator Brandweerfoto


VRK Fotografen

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,355
    • Brandweer Kennemerland VRK
Reactie #11 Gepost op: 18 maart 2006, 08:09:31
Ik vind 't wel erg licht voor middernacht!  ;D

De medewerkers van K3media hebben de techniek van nachtfotografie zo goed onder de knie dat je het verschil met overdag niet meer ziet...... :D
Mike Berghoeffs - District Noord Jan Kol jr. - District Midden George Bakker - District Zuid Jeffrey Koper - District Zuid  (Coördinator Brandweerfoto


Joris

  • Manschap A
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,491
Reactie #12 Gepost op: 18 maart 2006, 08:20:33
De medewerkers van K3media hebben de techniek van nachtfotografie zo goed onder de knie dat je het verschil met overdag niet meer ziet...... :D
Knap hoor!  :D
343, never forget.


VRK Fotografen

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,355
    • Brandweer Kennemerland VRK
Reactie #13 Gepost op: 18 maart 2006, 09:01:03
Zo, je kunt zien......het straaltje hoge druk lag klaar !!

(was misschien moeilijk te zien in het donker)

[verwijderd door de beheerder ivm opschoning attachments]
Mike Berghoeffs - District Noord Jan Kol jr. - District Midden George Bakker - District Zuid Jeffrey Koper - District Zuid  (Coördinator Brandweerfoto


Rene112

  • Gast
Reactie #14 Gepost op: 18 maart 2006, 15:01:44
Zo, je kunt zien......het straaltje hoge druk lag klaar !!

IK ben ook wel benieuwd met welke bedoeling de hogedrukstraal klaar lag......  een eventuele ontsteking van benzinedampen en de vloeistofbrand die daarop volgt, kan je er volgens mijn bescheiden mening echt niet mee voorkomen/blussen  ;)

groeten,
René de Caluwé


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #15 Gepost op: 18 maart 2006, 15:10:48
IK ben ook wel benieuwd met welke bedoeling de hogedrukstraal klaar lag......  een eventuele ontsteking van benzinedampen en de vloeistofbrand die daarop volgt, kan je er volgens mijn bescheiden mening echt niet mee voorkomen/blussen  ;)

groeten,
René de Caluwé

Ehm... zodat het voor de politie lijkt alsof het allemaal veilig gaat?? ::) :)
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #16 Gepost op: 18 maart 2006, 15:12:22
IK ben ook wel benieuwd met welke bedoeling de hogedrukstraal klaar lag......  een eventuele ontsteking van benzinedampen en de vloeistofbrand die daarop volgt, kan je er volgens mijn bescheiden mening echt niet mee voorkomen/blussen  ;)

groeten,
René de Caluwé


Ik dacht al, zie ik het nu verkeerd....  ::) minstens een hosemaster volgens mij...  ;)


VRK Fotografen

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,355
    • Brandweer Kennemerland VRK
Reactie #17 Gepost op: 18 maart 2006, 15:52:43
Foto

[verwijderd door de beheerder ivm opschoning attachments]
Mike Berghoeffs - District Noord Jan Kol jr. - District Midden George Bakker - District Zuid Jeffrey Koper - District Zuid  (Coördinator Brandweerfoto


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #18 Gepost op: 18 maart 2006, 15:56:29
Foto

 ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Jij laat ons eerst wat discuseren en dan plaats je weer een foto!!!  ;D ;D ;D ;)

Fantastisch!! ;D


VRK Fotografen

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,355
    • Brandweer Kennemerland VRK
Reactie #19 Gepost op: 18 maart 2006, 16:02:26
heren.....

Ik begrijp best wel dat het goed bedoeld is maar het is zeer vervelend om steeds een werkwijze te moeten verdedigen.
In een aantal gevallen krijgen wij als fotograaf de mogelijkheid om foto's te maken op locaties waar dit niet altijd mogelijk is. Dit komt door een stukje wederzijds vertrouwen dat wij dit op een correcte manier naar buiten toe brengen.

Door steeds een vergrootglas op bepaalde zaken te leggen, al dan niet terecht of onterecht, gaat het plezier van dit forum verloren.

Het zal niet slecht bedoeld zijn de discusies en/of commentaar maar maak hier dan een aparte topic over aan, dan doen we graag mee!

m.vr.grt.
Arno de Kock
Jeffrey Koper
Jan Kol

en nu als de bliksem weer on-topic!!!!!! :-X
Mike Berghoeffs - District Noord Jan Kol jr. - District Midden George Bakker - District Zuid Jeffrey Koper - District Zuid  (Coördinator Brandweerfoto