0 gebruikers (en 6 gasten bekijken dit topic.
Dienst: Natuurmonumenten / Groene BirgadeAfdeling: Zuid-LimburgSoort voertuig: Toezicht en surveillancevoertuigMerk & type: Dacia Duster /LemmensSpecialVehiclesKenteken: 94-ZTV-6Bijzonderheden: Voertuig in het nieuwe design van Staatsbosbheer. Voorzien van stopmatrix in voertuig. Voertuig wordt ingezet in buitengebieden. Signalering is daarom weggewerkt. Dakbalk en takken in het bos gaan niet goed samen...
Wat geeft de stopmatrix eigenlijk aan? Alleen 'STOP' of iets van 'STOP' 'TOEZICHT'?
Zie ik nu "STOP - POLITIE" staan..?
Wat ik begreep van LSV is de chauffeur van bovenstaand voertuig naast BOA ook AOA in dienst van de politie (vrijwilliger?) en zou derhalvegebruik mogen maken van de tekst Stop-Politie.Ruud, correct me if I'm wrong.Ik twijfel aan bovenstaande uitleg. Volgens mij kan de BOA slechts gebruik maken van zijn bevoegdheden die hij als BOA heeft tijdens zijn dienst voor Natuurmonumenten tenzij er zwaarwegende belangen zijn om zijn bevoegdheid als AOA te gebruiken. Op voorhand al een bordje monteren met de tekst Politie lijkt me hierin wat ver gaan.