0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.
In hoeverre er sprake is van een wel of niet hulpverleningsvoertuig weet ik niet, weet wel dat er striping op zat. Misschien iets van gemeentelijke handhaving ??http://i205.photobucket.com/albums/bb290/brandweeraalsmeer112/8-10.jpg
Zat ook een mob in (analoog). Lijkt me ook niet dat gemeentewerken met bzk achtige striping rijdt, dus ik dacht ook aan handhaving.
[pre][size=10pt]Dienst: ~Roepnummer: ~Soort voertuig: ~Merk en type: ~Overige bijzonderheden: ~[/size][/pre]
Dienst: Stadstoezicht DeventerRoepnummer: .Soort voertuig: surveillancevoertuigMerk en type: Ford Focus C-Max 1.6DOverige bijzonderheden: .
In hoeverre er sprake is van een wel of niet hulpverleningsvoertuig weet ik niet, weet wel dat er striping op zat. Misschien iets van gemeentelijke handhaving ??
Gemeente Ede, toezicht & handhavingDit lijkt wel een semi-politiekorps, onder andere door het blauw op het dak. De mensen regelden gisteren m.n. het verkeer, in samenwerking met de politie. Blauw zwaailicht is iets wat we niet vaak zien bij stadswacht in Nederland. Ik ben benieuwd of ze ook een sirene hebben en ik vraag me af wat de functie van het blauwe zwaailicht is. Rijdt de stadswacht hier prio 1 meldingen? Is het alleen voor afzetting?
Sterker; zoals ik de Vista's ken is het (standaard) niet mogelijk te schakelen tussen het linker- en rechterdeel van de balk. Dus ze staan tegelijk aan denk ik... Vreemd idd