Zal nog even duren voordat het regiobreed uitgevoerd is, maar het idee is er.
Was er overigens ook al met het vorige striping ontwerp, alleen was dat ontwerp erg summier uitgevoerd.
Ben het met je eens dat er wat betreft de herkenbaarheid en eenheid voor, met name gemeentelijke, handhavers
nog veel te verbeteren valt. Binnen het ROIT willen ze wat ik begrepen heb het uniform van Rotterdam gaan invoeren.
Denk echter dat dit op veel weerstand gaat stuiten van de handhavers op straat, omdat niemand nog serieus
genomen wordt in dat ceremonieel clownspak, want buiten de praktische bezwaren van het "nette" uniform ziet het er
ook nog eens niet uit. De politie heeft niet voor niets net de aanbesteding uitgeschreven voor een workerbroek voor het
personeel op straat.
Wat is er mis met een degelijke workerbroek en een donkerblauw poloshirt met daarop duidelijk de BOA-logo's en tekst
Handhaving. Het is praktisch tijdens de werkzaamheden en het heeft de uitstraling van een handhavings organisatie. Ik zit er namelijk niet op te wachten om bij ieder pv dat ik uitschrijf te moeten uitleggen van welke fanfare ik lid ben.