Dronken automobilist rijdt in op moeder en zoon - Amsterdam 19-03-06

Auteur Topic: Dronken automobilist rijdt in op moeder en zoon - Amsterdam 19-03-06  (gelezen 2717 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Martijn Slotboom

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,279
  • Laten we het gezellig houden op het forum
Reactie #10 Gepost op: 20 maart 2006, 17:13:18
Zie ........... mag nooit meer een rijbewijs krijgen !! , hij gaat voortaan maar met de benen wagen !!


Bommie

  • Gast
Reactie #11 Gepost op: 20 maart 2006, 17:24:30
Die moeten ze in een boxring zetten en eens een paar goede klappen geven >:(


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #12 Gepost op: 20 maart 2006, 17:46:57
Die moeten ze in een boxring zetten en eens een paar goede klappen geven >:(

worden die mensen dr plotseling weer beter van dan? ::)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Firechief P

  • Manschap A / oefenleider / bevelvoerder
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,923
  • waarom gebeurt alles als ik er niet ben?
    • www.pjdekok.nl
Reactie #13 Gepost op: 20 maart 2006, 18:52:03
Triest, diep triest.

(foto's op www.lifeliner1amsterdam.nl )

Even een tip (vind ik eigenlijk niet het juiste woord omdat dat nu toch wel bekend is..) aan de webmaster: 'MAAK KENTEKENS EVEN ONHERKENBAAR!!!'

Tja en wat we met deze mensen moeten, ik weet het niet, de meeste hier aangedragen oplossingen zijn gericht op wraak nemen maar het is inderdaad de vraag of je daar iets mee bereikt.

Ik hoop in ieder geval dat zo'n incident alle mensen die wel eens met drank op achter het stuur kruipen weer eens tot nadenken zet.


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #14 Gepost op: 20 maart 2006, 18:57:35
Ik hoop in ieder geval dat zo'n incident alle mensen die wel eens met drank op achter het stuur kruipen weer eens tot nadenken zet.
Je kan die hoop net zo goed ergens anders voor gebruiken.  ::) Want mensen die met drank op achter het stuur kruipen denken namelijk helemaal niet na.


limboke

  • Verbannen gebruiker
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 629
  • Voertuigen fotografie.
    • 112 Maastricht
Reactie #15 Gepost op: 20 maart 2006, 19:05:29
Het zou toch je kind en vrouw maar zijn nou geloof me dan wist ik het en dat hij nog ooit auto zou rijden nou denk het niet.  >:(  >:(


VRK Fotografen

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,355
    • Brandweer Kennemerland VRK
Reactie #16 Gepost op: 21 maart 2006, 12:56:20
Ongevalsslachtoffer overleden
21-3-2006 Het achtjarig jongetje dat afgelopen zondag zwaargewond raakte bij de ernstige aanrijding op de Nieuwe Leeuwarderweg is in de nacht van maandag op dinsdag overleden.
Het kind zat met zijn moeder in een auto die ter hoogte van de afrit van de snelweg werd aangereden door een ander. De bestuurder van de andere auto bleek onder invloed van alcohol en werd aangehouden. Bij een alcoholtest blies hij drie keer de toegestane waarde.
Het jongetje werd ter plaatse gereanimeerd en na stabilisatie onder begeleiding van motoragenten naar een ziekenhuis overgebracht.

AT-5
Mike Berghoeffs - District Noord Jan Kol jr. - District Midden George Bakker - District Zuid Jeffrey Koper - District Zuid  (Coördinator Brandweerfoto


Martijn Slotboom

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,279
  • Laten we het gezellig houden op het forum
Reactie #17 Gepost op: 21 maart 2006, 15:48:59
Jongen van 8 komt om bij verkeersongeval

 
Amsterdam - Twee gewonden bij aanrijding Nieuweeeuwarderweg/ Amsterdam-Noord Zondagochtend raakte een 39-jarige vrouw en haar 8-jarige zoontje ernstig gewond bij een aanrijding tussen twee personenauto's. De slachtoffers zijn, na stabilisatie van onder andere het traumateam, naar een ziekenuis overgebracht. De jongen is in de nacht van maandag op dinsdag overleden aan zijn verwondingen.

De bestuurder van de andere auto is ingesloten en in verzekering gesteld. Rond elf uur ontstond een aanrijding tussen twee personenauto's. Hierbij werd de auto van de vrouw met haar zoon, op de kruising van de Nieuwe Leeuwarderweg /Afrit A10 vol in de flank geraakt.

De 32-jarige bestuurder van de andere auto bleek ruim driemaal zoveel alcohol te hebben gedronken als toegestaan.

Hulpdiensten, waaronder de traumaheli en traumateam, brandweer, politie en ambulancepersoneel, ontfermden zich over de slachtoffers. Het jongetje werd ter plaatse gereanimeerd en na stabilisatie onder begeleiding van motoragenten naar een ziekenhuis overgebracht. De toestand van de moeder wordt omschreven als ernstig maar stabiel

www.blikopnieuws.nl