Wat een complete onzin wordt hier opgeschreven, gebruik maken van de kwaliteiten die er zijn is allemaal leuk en aardig hoor maar je wilt toch ook wel eens wat anders doen dan constant dezelfde functie. Je doet hoop ik op de oefenavonden je uiterste best en dan mag je altijd alleen gewondenverzorger zijn, dus als ik het goed begrijp zit jij al sinds 1998 bij de brandweer en doe je dus al 8 jaar nummertje 4 spelen. Nou hardstikke leuk lijkt me dat, zo krijg je nooit de feeling en ervaring die je echt wel moet hebben na 8 jaar hoe je bij een ongeval met hydraulisch gereedschap om moet gaan. En dan bedoel ik niet alleen op de oefenavonden dat je een keer de spreider of schaar mag vasthouden.
Als jij er niet bent wordt die taak toch ook prima ingevuld.......................
Ja,natuurlijk wordt die plek dan ook wel gevuld,en het is niet saai om altijd het zelfde te doen,ik heb er geen moeite mee om nummer 4 te zijn,ik doe het met liefde en plezier.
Ik heb er verder nog nooit zo bij nagedacht zoals jij dat doet.
Ik voel me trouwens als nummer 4 super in mjn element,mischien zal in de toekomst eens nummer 1/2 gaan spelen,want natuurlijk kan ik dat ook wel.
En dat jij het onzin vind dat men gebruik maakt van iemand zijn kwaliteiten,dat kan ,ik vind dat namleijk helemaal niet,je hebt de kwaliteiten niet voor niks achter in je wagen zitten, gebruik ze dan ook ,en als iemnand dat niet zou willen dan zegt die dat wel,we zijn toch volwassen mensen.
De ene weet veel van gevaarlijke stoffen,de andere van ehbo,weer een andere van auto.s ,etc etc..........
dus als je daar niet gebruik van zou maken vind ik dat je dom bezig bent,we zijn tenslotte een team met ieder zijn KWALITEITEN.
groetjes Karin