domme kracht is wel erg makkelijk af en toe als je ef snel een deurtje moet openen!! en dan de verkeerde deur hebben!
maar dat erzijde
maar stel he shave. we krijgen alarm ongeval met beknelling en er stappen 4 nieuwe (da kan bij ons) op toevallig en op 5 en 6 zitten 2 oudgediende wat doe je dan zeg je dan tegen hun ja jongens succes zetten jullie die weg maar af. of ga je dan ook schuiven.
nogmaals vind niet dat je aan die nummers vast hoeft te houden. je moet uitgaan van elkaars kwaliteiten en daarmee een hv snel en vakkundig oplossen. en je zult echt niemand horen zeiken hoor als iemand zegt ja je zit nu op 1 maar je kunt beter 3 doen want dan wordt er gewoon geschoven!! ik denk en hoop eigenlijk dat dat overal zo is.
Nu zeg je toch iets anders dan in je eerste verhaal, in je eerste reactie zeg je dat nummer 1 niet nummer 1 is. Daar klopt natuurlijk niets van, maar als jou bevelvoerder achterin kijkt dan deelt hij toch de personen in en dan weet je wat jou taak is op dat moment. Aan elk nummer zijn een aantal taken verbonden en die voert iedereen gewoon uit. Lijkt me simpel.
Ik kan me nog voorstellen dat je onderweg tijdens het aanrijden zegt, kan jij mijn taak even overnemen!
Maar tijdens een incident blijft iedereen bij zijn taak en wordt er niet geschoven met nummers en de daarbij behorende taken. Zo blijft het voor iedereen overzichtelijk en loopt niemand elkaar in de weg.