oke heb even alles bijgelezen,had wederom geen e-mail gekregen terwijl ik notificatie aan had staan.
Eerder heb ikjulie al verteld dat er gelukkig niet super veel beknellingen zijn,dat wil zeggen ik heb er wel al verschillende meegemakt,maar de laatste waar ik bij was dateerdal van december 2005.
Ik heb na zitten denken over alles wat er gezegd is.
Ik blijf vinden dat het goed is dat de bevelvoeder de indeling maakt,want die weet wat hij in huis heeft,
en ik blijf vinden dat je samen de klus moet klaren.
Maaar ik vind inderdaad dat het qua ervaring opdeonhet niet verkeerd is om een ander nummer te zijn,ben alleen benieuwd als de pieper gaat,met info beknelling en bevelvoerder zegt karin nummer 4,en ik zeg nee wil 1,2 of 3 wat er dan gebeurd?
normaal gesprokken,tenminste bij ons wel is er toch sprake van een gespannenheid,en als ik dan ook nog zal zeggen nee ik wil niet nummer 4 zijn ,denk dat een bevelvoerder toch ook altijd een zekere zekerheid wil hebben van wie wat wel niet kan...
Denk dat ik dit eens ga bespreken ,dat als het mischien niet zo"n super erge beknelling is,om alvast de rollen te verwisselen.
En ze aan het idee te laten wennen,want niet dat ik niks anders wil,
Maar zit denk ik vastgeroest he in het spelen van nummer 4,dat is bekend en dan voel je je zeker,zo is het toch.
tja....
groetjes Karin