Maar ik vind het erg jammer dat het niveau de afgelopen pagina's is gedaald tot wel heel erg "brandweer-prikbord". En dat komt het hulpverleningsforum absoluut niet ten goede!
René,
De discussie liep leuk totdat deze persoon met deze reactie
klik zich in de discussie mengt.
Naar mijn bescheiden mening mag je hier dan op reageren op dit forum, en met mij zijn daarbij nog anderen die diezelfde mening delen. Je hoeft het hierbij niet met elkaar eens te zijn, maar ik denk als je alles terug lleest de strekking van de berichten wel duidelijk is.
Op dit forum wil je dingen leren of bespreekbaar maken maar de brenger van de berichten (lees RR) is zo stellig hoe alles werkt dat je hierop toch vrij mag zijn om aan te geven dat het niet overal zo is
Dat het persoonlijke aspect hierin meespeelt zal zeker zo zijn maar dat neemt niet weg dat je dan alles maar moet accepteren en voor lief aan moet nemen omdat er mensen zijn die denken overal verstand van te hebben. Een duidelijke uiteenzetting van hoe het in andere korpsen loopt wordt dan afgedaan door te schrijven dat ik of anderen er geen bal van snappen..............
Zoals ik al schreef, ik kan dat dan niet begrijpen dat iemand met zoveel ervaring, kennis en kunde dit neer durft te zetten en vraag me dan ook werkelijk af waar zo'n iemand mee bezig is.
En ja, in een discussie kan het in het heetst van de strijd er fel aan toe gaan...........zoals Fikkie al schreef is brandweervrouw ook in gaan zien dat soms een ander nummer nemen geen kwaad kan. Iemand die in deze discussie wel iets aan wil nemen
Ik denk dan ook, en dat heb ik al eerder geschreven, meneer RR best een zinnige bijdrage kan leveren als hij op zijn vakgebied een discussie voert en ik daar dan wel respect voor op kan brengen, maar niet op deze manier. Op zijn zachts gezegd heb je dan een eikenhoutenplank voor je radijs hangen als je je zo stellig vasthoudt aan hoe dingen "horen" of "blijken" te lopen in een bepaald korps. De brandweer bestaat uit meer korpsen in Nederland.
Nou ik heb weer mijn gedachtengang uiteengezet. Steek je energie in de mensen die zich zo opstellen en laat de discussie lopen zoals ze horen te lopen.........................als ik me bedreigd voel trek ik wel aan de bel