infuuszak

Auteur Topic: infuuszak  (gelezen 2568 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

fire dept vincent

• Gast
Gepost op: 15 april 2006, 19:21:21
IK fietse gister bij spaarnewoude toen zag bloemmen en een stuk boom schors kapot (de plek van een dodelijk ongeluk). En ik zag daar 2 (lege) infuus zakken  leggen en ambu-handschoenen en allerlij rare prik verpakkingen. Ik had de 2 infuuszakken mee naar huis genomen en der lage ook allemaal stukke auto onderdelen. ik weet niet of t zo vertandig was om ze mee te nemen. Gr. vincent

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #1 Gepost op: 15 april 2006, 19:58:23
Het kan inderdaad gebeuren dat sommige plaatsen niet altijd even goed worden opgeruimd, bij de GGD is het ook vaak zo, dat zij een persoon behandelen, alles op de grond gooien (logisch) en dat dan later de politie de bende opruimd (of de brandweer, berging). Soms gebeurd dit niet, en dan blijft het liggen.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

vesalius

• Senior gebruiker
Reactie #2 Gepost op: 15 april 2006, 22:41:06
Het is in ieder geval van netjes van je. Het enige gevaarlijke zijn de naalden zelf, mijn ervaring is echter dat ze daar wel erg scherp op zijn om die op te ruimen...

Joffry Ambu-Vpk

• Ambulanceverpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • Ambulanceverpleegkundige
Reactie #3 Gepost op: 16 april 2006, 00:34:58
Het kan inderdaad gebeuren dat sommige plaatsen niet altijd even goed worden opgeruimd, bij de GGD is het ook vaak zo, dat zij een persoon behandelen, alles op de grond gooien (logisch) en dat dan later de politie de bende opruimd (of de brandweer, berging). Soms gebeurd dit niet, en dan blijft het liggen.

Pardon, wij ruimen als het even kan altijd onze eigen rommel op, daar hebben w e hele mooie afvalzakjes voor die met pallets tegeleijk worden binnengekruid bij de GGD  ;)
HBO-V, ACLS, IC, SOSA, PHTLS, PALS, LOV. PO AMLS en nog wat andere semi-interessante afkortingen. Ambulanceverpleegkundige instructeur (P)BLS AED, rod

Jeroen!

• Senior gebruiker
Reactie #4 Gepost op: 16 april 2006, 11:45:15
Pardon, wij ruimen als het even kan altijd onze eigen rommel op, daar hebben w e hele mooie afvalzakjes voor die met pallets tegeleijk worden binnengekruid bij de GGD  ;)

Nou, hihi dan maak ik vaak anders mee  ;) reed een poosje terug achter een ambu, welke bestuurd werd door een kennis van me, hij zag me fietsen en jahoor, ik word getrakteerd op een lekke infuuszak die hij uit het raam gooide  :P ::) (lijkt asociaal, maar hij gooide het natuurlijk omdat ik er fietste anders zou ie dat niet doen natuurlijk  ;)) en ja ook ik heb die zak meegenomen  :P

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #5 Gepost op: 16 april 2006, 12:02:03
Nou, hihi dan maak ik vaak anders mee  ;)

Ik ook  ;), Als er geen tijd voor is om het op te ruimen, dan gebeurd het niet altijd! Logisch ook.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

Peter71

• Senior gebruiker
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #6 Gepost op: 16 april 2006, 14:00:58
Mocht er bij ons wat rommel achterblijven van de ambulancedienst,dan mikken wij dat na het technisch onderzoek in het wrak van de auto net zoals de andere losse onderdelen van de auto bv.Vaak mikken wij dat achterin de auto,zodat mocht er nader onderzoek nodig zijn men er niet direct last van heeft.
Ook pakken we als er veel bloedresten aanzitten het nog wel eens in een plastic vuilinszak,om het dan vervolgens op de kazerne in de kliko te mikken

Pleegje_

• Senior gebruiker
Reactie #7 Gepost op: 18 april 2006, 02:02:28
IK fietse gister bij spaarnewoude toen zag bloemmen en een stuk boom schors kapot (de plek van een dodelijk ongeluk). En ik zag daar 2 (lege) infuus zakken  leggen en ambu-handschoenen en allerlij rare prik verpakkingen. Ik had de 2 infuuszakken mee naar huis genomen en der lage ook allemaal stukke auto onderdelen. ik weet niet of t zo vertandig was om ze mee te nemen. Gr. vincent

Je hebt er goed aan gedaan...

waar mensen werken worden "fouten" gemaakt..dus tja...iedereen heeft voor een seconde de oogkleppen opgehad.....FOUTJE  ;D ;D ;D