Firehouse USA op Discovery

Auteur Topic: Firehouse USA op Discovery  (gelezen 9425 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

RUIJ

• Forum gebruiker
Gepost op: 24 maart 2006, 10:12:33
Vanaf ma 3 april een nieuwe serie op Discovery.

Firehouse USA.

Het leven op een kazerne in Boston.

De 1e aflevering begint om 18:00 uur. (dat wordt bord op schoot! ;D)

Het voorstukje zag er goed uit  :D :D

Gr

RUIJ

• Forum gebruiker
Reactie #1 Gepost op: 24 maart 2006, 10:49:22
Stories blaze with everyday bonding and pulse-pounding action in FIREHOUSE USA: BOSTON. As action and grit take over, viewers get up-close, personal and accurate accounts of what a firefighter's life is really like. By delving into the personal and professional lives of these firefighters, viewers are treated to images of camaraderie and friendship among grizzled veterans, wide-eyed rookies and seasoned pros alike.

Promo filmpje;

http://www.davegorrie.com/14.66.0.0.1.0.phtml?hashID=3b0f0b7b08ef9e5a9738dd0dff7f2b96

Rene112

• Gast
Reactie #2 Gepost op: 24 maart 2006, 21:17:39
Hoi Ruud.....  

Ik heb er op een amerikaans forum al veel goede berichten over gelezen....
Heel mooi als deze serie nu ook bij ons te zien is ;)

Maar.. waar heb je deze aankondiging voor 3 april gevonden?
Want er zijn ook namelijk nogal wat discovery kanalen met een andere programmering dan hier in Europa/Nederland te zien is....  :-\

groeten,
René de Caluwé

RUIJ

• Forum gebruiker
Reactie #3 Gepost op: 25 maart 2006, 17:40:33
Kijk even een uurtje op Discovery, en de promo komt zeker voorbij!

Gr Ruud

BBtje

• Gast
Reactie #4 Gepost op: 26 maart 2006, 21:33:34
ja ik zag het net ook op discovery

alleen jammer dat er geen nederlandse programma's zijn vroeger had je nog 112 weekend

Joris

• Manschap A
  • Senior gebruiker
Reactie #5 Gepost op: 29 maart 2006, 07:12:57
alleen jammer dat er geen nederlandse programma's zijn vroeger had je nog 112 weekend
Ik denk dat dit daar niet mee te vergelijken is!  ;)
343, never forget.

Rene112

• Gast
Reactie #6 Gepost op: 29 maart 2006, 17:15:58
Het staat nu ook op de nederlandse site van Discovery!  ;D
Dus dat gaat helemaal goed komen.... dit wordt een serie om te volgen!

http://www.discoverychannel.nl/_listings/index.shtml?schedule_date=20060403&channel_code=DBEN&language_code=H&target_page=/_listings/index.shtml

groeten,
René de Caluwé

ACKevin

• Gast
Reactie #7 Gepost op: 2 april 2006, 10:01:26
Ja ik zag het eergisteren ook voorbij komen, mooie beelden, zouden ze echt een cameraploeg mee de brand in sturen met de brandweermannen?? nja het trok mijn interesse en ik ga zeker kijken morgen :D

Sander Koelman

• Forum gebruiker
  • -ALPHA- DHR KOELMAN GRAAG TEL. CONTACT MET DE KAZE
Reactie #8 Gepost op: 3 april 2006, 19:18:24
Hallo allen,

Nou brand maar los...............hoe vonden jullie de eerste aflevering? Ik moet zeggen dat ik m in ieder geval harstikke gaaf vond. Alleen een beetje lastig eten is dat toch, met het bord op mn schoot  ;D

Groet Sander

Robin Hundman

• Gast
Reactie #9 Gepost op: 3 april 2006, 19:29:57
Leuke serie, interresant en het geeft altijd veel actie en een kick, met die amerikanen.
Wat ik wel vind (is bij de Bravest ook vaak), er is bijna alleen maar brand, als er een brand wordt gemeld is hij vaak ook nog raak.
Nouja als je hier in Nederland kijkt is het vaak al uit of zelf geblust door de bewoners of loos alarm.
En nu weet ik waarom ze zoveel uitrukken hebben (het is zo ie zo wel druk) maar ze rijden ook voor mensen die onwel zijn ect.
Ik wist trouwens wel dat ze voor zulke ritten ook reden, maar dan komt er toch geen einde aan, het gebeurd zo vaak?