Waarom willen bewakers toch altijd maar zograag met een (korte)wapenstok, transportboeien en pepperspray lopen?
Vertel mij een hoe je een vd wil afboeien als je alleen bent? Gaat je niet lukken.
etc... etc...
Ron,
Jammer dat je alle beveiligers betiteld als cowboys die graag met wapens lopen.
Zoals ik meerdere malen in dit topic heb aangegeven: een beveiliger die met wapens wil lopen heeft een verkeerd beroep gekozen.
In de opleiding worden haarfijn alle artikelen mbt het gebruik van wapens behandeld, dat je dus geen enkele bevoegdheid hebt. Mocht je hier niet achterstaan, stop dan met de opleiding en ga naar de politie acedemie.
Dit is precies hetzelfde als militairen die zeuren dat ze worden uitgezonden en daar gaan zeveren over het lopen van gevaar. Deze mensen kiezen ervoor, en hebben maar te roeien met de riemen die ze hebben, zo zit dat ook in de beveiliging. Wil je niet de risico's lopen, kies dan een ander vak.
Er zijn genoeg beveiligers die hun beroep serieus nemen, en die worden in jouw post even vergeten.
Er zijn altijd rotte appels die het voor de rest bederven. Ook bij de politie zitten er figuren waar ik niet van snap dat ze agent konden worden. Dit houdt niet in dat meteen iedere agent corrupt is en de politie over het algemeen niet deugt. Ik vind jouw opmerking over het feit dat bewakers ALTIJD met wapens willen lopen kort door de bocht en subjectief.
Groet,
Mark