Emergency Services Show 2006 - Wiltshire (UK) - 10 september

Auteur Topic: Emergency Services Show 2006 - Wiltshire (UK) - 10 september  (gelezen 2692 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Karim

  • Gast
THE EMERGENCY SERVICES SHOW 2006



SUNDAY 10th SEPTEMBER 2006 10 am - 5 pm, Hullavington Airfield, Wiltshire. (M4 Junction 17) 

What will be there :

- Arena Displays
- Emergency Demonstrations
- Large selection of new Emergency Vehicles
- Large selection of old Emergency Vehicles
- Helicopter support teams
 -Fire Engine Rides
 -Community Safety Advice
 -Recruitment
 -Fair Ground Rides.
 -Plenty of physical activities for all ages
 
A FUN-PACKED DAY FOR EVERYONE, NO MATTER WHAT AGE!!



What will it cost to get in:

Adults - £3
Children under 16 - £2
Children under 5 - FREE
 
All of this years proceeds will be donated to the following:

- Fire Service National Benevolent Fund
- Ambulance Service Benevolent Fund
- The Bobby Van Trust
- First Response
- Other nominated charities









Okee, 't is ietsje verder dan de reguliere open dagen  :P, maar 't ziet er wel weer erg interressant uit, ik ben in iedergeval van de partij  ;)




scoutcow

  • Anesthesiemedewerker io
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,111
    • Rhovanion
Reactie #1 Gepost op: 27 maart 2006, 08:04:21
Als het een maand eerder was, dan was ik er nog in de buurt en had ik daar kunnen kijken, maar om nou 'ff' op en neer te gaan naar engeland voor een open dag is mij iets te duur :-\


Karim

  • Gast
Reactie #2 Gepost op: 27 maart 2006, 14:38:42
Je bent goedkoper in Engeland als van de ene kant van Nederland naar de andere kant.

Voor 40-60 euro heb je al 'n retourtje  ;)


Gast

  • Gast
Reactie #3 Gepost op: 27 maart 2006, 15:35:15
Voor 40-60 euro heb je al 'n retourtje  ;)

;) Niet met het vliegtuig, tenzij je alles gelooft wat de luchtvaartmaatschappijen je zeggen ;)
Vergeet de brandstof-toeslag, stoel-reservering en luchthavenbelastingen niet! DAT zeggen die jokers op de reclames er nooit bij! En met de boot naar de UK, geen idee, zal ook rond de 120-150 euro liggen?
Ik zal het eens opzoeken, lijkt me ERG leuk om die kant op te gaan!


Karim

  • Gast
Reactie #4 Gepost op: 27 maart 2006, 16:12:50
;) Niet met het vliegtuig, tenzij je alles gelooft wat de luchtvaartmaatschappijen je zeggen ;)
Vergeet de brandstof-toeslag, stoel-reservering en luchthavenbelastingen niet! DAT zeggen die jokers op de reclames er nooit bij! En met de boot naar de UK, geen idee, zal ook rond de 120-150 euro liggen?
Ik zal het eens opzoeken, lijkt me ERG leuk om die kant op te gaan!

Juist wel met het vliegtuig.

Ik ben in de laatste paar maanden zeker 'n keer of 6 naar Engeland geweest, dus ik weet wel waar ik 't over heb  ;)

Je moet inderdaad nog luchthaven belasting betalen bij die goedkope vluchten, maar dat is meestal rond de 30 euro, en er zitten vluchten bij van 0.05 eurocent of 0.10 eurocent per vlucht, dus dan blijf je alsnog goedkoop uit.

En ook met de boot is het supergoedkoop.

Ben toevallig net terug en heb voor een retourje 60 euro betaald, en dat was dan inclusief :
- treinreis vanaf elk NS station in Nederland naar Hoek van Holland
- Overtocht per snelle Stena line waardoor je in 3,5 uur in Harwich bent
- Trein van Harwich naar London Liverpoolstreetstation (hartje London dus).
En dus ook weer terug vanaf Liverpoolstreet naar hoek van Holland via Harwich, en vanaf daar weer naar m'n eigen woonplaats.

O.a. Via www.golondon.nl boek je voor zo'n 30 euro al 'n enkeltje naar London, waarbij al het bovenstaande dus in de prijs inbegrepen zit.

Van een willekeurige site :

Amsterdam naar Londen Gatwick
Vluchttarief per volwassene/kind €23.49
luchthavenbelasting en toeslagen €7.50
Totaal te betalen:  €30.99
 

En daar komt dan dus ook echt niks meer bij.
Toen m'n opa nog in Leeuwarden woonde ging ik daar met de trein naar toe, via de reisplanner van de NS kan je dan zien dat ik voor een enkele reis (2e klas) 35,00 euro moet betalen. Dus zoals ik al zei, je bent goedkoper met 't vliegtuig in Engeland, als dat je van de ene kant naar de andere kant in Nederland moet reizen.

Op mijn weblog staan links (bij handig) een aantal van die sites met goedkope vluchten/overtochten  ;)


Karim

  • Gast
Reactie #5 Gepost op: 21 augustus 2006, 00:07:13
Ik kreeg van de week 'n mailtje van de organisatie (die mij blijkbaar op 'n Engels ambu forum gespot hadden) of ik niet misschien een Nederlandse of Belgische ambulance mee kon nemen.

"En er waren wel goedkope hotels in de buurt van het evenement"....

Grapjas, denk dat 't een duur grapje gaat worden als ik bijv. in 'n chevy die kant op zou rijden, ben eerst al 'n kapitaal kwijt aan benzine en dan ook nog 's de boot overtocht, en alles uit eigen zak zeker. Nee daar bedank ik toch voor.


Maar zijn d'r nog meer mensen van hier die daar naar toe gaan ?


scoutcow

  • Anesthesiemedewerker io
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,111
    • Rhovanion
Reactie #6 Gepost op: 21 augustus 2006, 00:23:36
Lijkt me erg leuk om heen te gaan, maar wel lastig aangezien ik de volgende dag weer op school moet zitten en de overtocht ook niet erg goedkoop is....


Bart S

  • Gast
Reactie #7 Gepost op: 21 augustus 2006, 00:45:48
Grapjas, denk dat 't een duur grapje gaat worden als ik bijv. in 'n chevy die kant op zou rijden, ben eerst al 'n kapitaal kwijt aan benzine en dan ook nog 's de boot overtocht, en alles uit eigen zak zeker. Nee daar bedank ik toch voor.

Haha, mijn baas ziet me al aankomen... Vlissingen ok, maar Engeland.... ::)


Karim

  • Gast
Reactie #8 Gepost op: 1 september 2006, 04:12:36
Karim, op een van de foto's die je bij een van bovenstaande berichten postte, staan van die oude Engelse ambulances. Deze waren een jaar of twaalf geleden op een ambulancetreffen in Rosmalen. Ik weet dat het een of andere historische ambulancevereniging was. Weet jij daar toevallig iets meer van?


Nope, maar ik zal 's wat voor je gaan rondvragen als ik daar weer zit  ;)


En nog 'n effe een linkje naar de website van de show in Wiltshire van volgende week.