28 t/m 30 juni 2006 - AMBEX2006 (grote Ambu vakbeurs)

Auteur Topic: 28 t/m 30 juni 2006 - AMBEX2006 (grote Ambu vakbeurs)  (gelezen 7059 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

tatujordi

  • Verpleegkundige beademingsafdeling
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 488
    • Ambulancesite.nl
Reactie #20 Gepost op: 2 juli 2006, 22:37:30
en zijn er al foto's?


Karim

  • Gast
Reactie #21 Gepost op: 2 juli 2006, 23:40:25
en zijn er al foto's?

Zal er morgen/overmorgen wel 'n paar uploaden  ;)


Karim

  • Gast
Reactie #22 Gepost op: 5 juli 2006, 05:04:14
en zijn er al foto's?











'n 40tal foto's is hier te vinden.


© K. Rahmy op alle foto's.


Nils

  • Verkeersregelaar, AED & EHBO, verzamelaar ambulancefoto's
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 411
    • AmbuMedia
Reactie #23 Gepost op: 5 juli 2006, 22:29:58
Zal er morgen/overmorgen wel 'n paar uploaden  ;)

Karim,

Nogmaals hartelijk bedankt voor het ophalen en weer terugbrengen van en naar het vliegveld en de beurs. Ondanks het feit dat er wat weinig voertuigen op de beurs zelf waren (de nabijgelegen ambulancedienst was ook al leuk) was de beurs wel interessant. En ik weet nu dat ze in Harrogate een heel bijzondere rotonde hebben: op weg naar het vligveld kom je die maar liefst drie maal tegen!    :D

Ik ben nu op vakantie, zodra ik weer thuis ben zet ik wel wat plaatjes online.


Karim

  • Gast
Reactie #24 Gepost op: 5 juli 2006, 22:42:13
Karim,

Nogmaals hartelijk bedankt voor het ophalen en weer terugbrengen van en naar het vliegveld en de beurs. Ondanks het feit dat er wat weinig voertuigen op de beurs zelf waren (de nabijgelegen ambulancedienst was ook al leuk) was de beurs wel interessant. En ik weet nu dat ze in Harrogate een heel bijzondere rotonde hebben: op weg naar het vligveld kom je die maar liefst drie maal tegen!    :D

Ik ben nu op vakantie, zodra ik weer thuis ben zet ik wel wat plaatjes online.

Ja was wel leuk he  ;D

En maar zo'n korte vlucht he   ;D
Ik zal geen naam noemen, maar iemand hier van 't forum dacht dat 't maar 15 minuten vliegen was, omdat ie om 10:00 uur (Nederlandse tijd) vertrok en om 10:15 uur (Engelse tijd) aankwam, he Jos....  ::) :P

Zoals ik vooraf al had aangegeven was de beurs voor mij inderdaad interessanter als voor hun, maar achteraf zijn we nog even naar die ambulancedienst gereden waar ik dindag stage heb gelopen en zo konden er toch nog wat mooie voertuigplaatjes geschoten worden.

Echter was ik dinsdag op de fiets naar die ambulancedienst gereden (net 10 minuten fietsen van waar ik logeerde) en nu zaten we in de auto (wat Marc en Jos maar raar vonden, links zitten zonder stuur voor je  ;D) en ik had die route nog niet met de auto gereden, en daar zijn 2 hele grote rotondes vlakbij, en op een rotonde kan je 3 (andere) kanten op, dus kan je eerst 2 keer verkeerd rijden voordat je de goeie afslag vindt....  :-X

Maar ach, alles is goed gekomen en 't was erg gezellig toch. Ben alleen benieuwd of Marc alweer over de shock heen is dat ie in Engeland geen Mayonaise kan krijgen bij de Mac Donalds  ;D


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #25 Gepost op: 6 juli 2006, 08:54:00
Ben alleen benieuwd of Marc alweer over de shock heen is dat ie in Engeland geen Mayonaise kan krijgen bij de Mac Donalds  ;D

Alleen daarom zou ik al niet in engeland willen wonen  :P ;D
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Nils

  • Verkeersregelaar, AED & EHBO, verzamelaar ambulancefoto's
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 411
    • AmbuMedia
Reactie #26 Gepost op: 7 juli 2006, 13:00:26
Ja was wel leuk he  ;D

En maar zo'n korte vlucht he   ;D
Ik zal geen naam noemen, maar iemand hier van 't forum dacht dat 't maar 15 minuten vliegen was, omdat ie om 10:00 uur (Nederlandse tijd) vertrok en om 10:15 uur (Engelse tijd) aankwam, he Jos....  ::) :P

Zoals ik vooraf al had aangegeven was de beurs voor mij inderdaad interessanter als voor hun, maar achteraf zijn we nog even naar die ambulancedienst gereden waar ik dindag stage heb gelopen en zo konden er toch nog wat mooie voertuigplaatjes geschoten worden.

Echter was ik dinsdag op de fiets naar die ambulancedienst gereden (net 10 minuten fietsen van waar ik logeerde) en nu zaten we in de auto (wat Marc en Jos maar raar vonden, links zitten zonder stuur voor je  ;D) en ik had die route nog niet met de auto gereden, en daar zijn 2 hele grote rotondes vlakbij, en op een rotonde kan je 3 (andere) kanten op, dus kan je eerst 2 keer verkeerd rijden voordat je de goeie afslag vindt....  :-X

Maar ach, alles is goed gekomen en 't was erg gezellig toch. Ben alleen benieuwd of Marc alweer over de shock heen is dat ie in Engeland geen Mayonaise kan krijgen bij de Mac Donalds  ;D

Ach, met de tijdstippen van de reis terug -vooruit in de tijd- was al helemaal geen touw meer aan vast te knopen. we waren gelukkig net op tijd terug op het vliegveld, daar stond me toch een dikke rij volk. Maar met mijn steenkolenengels hebben we wel niet in de rij hoeven te staan! Die man van de servicedienst dacht vast en zeker zoiets van "zo snel mogelijk wegwezen met die kerel", dus binnen tien minuten waren we daar klaar terwijl er wel een rij van vierhonderd man stond te wachten :D

Zelfs mijn gsm had een uur nodig om weer de Nederlandse tijd weer te kunnen geven.  En het eerste wat Marc deed toen hij weer op Schiphol was: naar de Burgerking!
Maarre.... geen stuur links in de auto...... dramatisch!!!


tatujordi

  • Verpleegkundige beademingsafdeling
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 488
    • Ambulancesite.nl
Reactie #27 Gepost op: 7 juli 2006, 16:31:05
Hallo Nils.

Zo te horen hebben jullie het wel gezellig gehad maar ben jij dat op de foto?

Jordi


Karim

  • Gast
Reactie #28 Gepost op: 7 juli 2006, 16:36:26
Whahahahahaha!   Geweldige foto!  ;D


Hallo Nils.

Zo te horen hebben jullie het wel gezellig gehad maar ben jij dat op de foto?

Jordi

Het was inderdaad erg gezellig ja, en da's inderdaad ook Nils die je ziet op de foto, ik zat naast 'm aan't stuur (je ziet 'n stukje van m'n voorhoofd in de binnenspiegel) en Marc op de achterbank heeft deze foto geschoten.


lotus bianca

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,653
  • EHBO instructeur . LOTUS en oud sigma
Reactie #29 Gepost op: 7 juli 2006, 17:36:07
hahaha leuke foto van Nils hoor ik wist alleen niet dat ie zulke gekke bekken kon trekken ::) ;)
GEIT NEET BESJTEIT NEET  WAER OF GEIN WAER DRAAN