Alle leden berichten laten aanpassen/verwijderen ?

Auteur Topic: Alle leden berichten laten aanpassen/verwijderen ?  (gelezen 28537 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

FireRobin

  • Hoofdbrandwacht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,926
    • Facebookpagina Post Zuidlandstraat
Reactie #120 Gepost op: 30 maart 2006, 21:16:45
dit wordt echt een eindeloze discussie  ::)
Brandweer Terneuzen post Zuidlandstraat | Bevelvoerder bedrijfsbrandweer Evos Terneuzen


Leon

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 99
  • EHV'er
Reactie #121 Gepost op: 30 maart 2006, 22:11:48
dit wordt echt een eindeloze discussie  ::)

Nee hoor, deze discussie duurt niet lang meer. Wacht maar af...
Virus checking completed: All viruses functioning normally.


FireRobin

  • Hoofdbrandwacht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,926
    • Facebookpagina Post Zuidlandstraat
Reactie #122 Gepost op: 31 maart 2006, 07:15:45
Nee hoor, deze discussie duurt niet lang meer. Wacht maar af...

Oh neej, morgen is hij afgelopen  ;D ;D
Brandweer Terneuzen post Zuidlandstraat | Bevelvoerder bedrijfsbrandweer Evos Terneuzen


Henk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,891
Reactie #123 Gepost op: 31 maart 2006, 08:58:18
Dan is er werk aan de winkel!

Henk


Gast

  • Gast
Reactie #124 Gepost op: 31 maart 2006, 09:03:13
Owja?

Naar eigen inzicht berichten aanpassen omdat het dan vriendelijker of duidelijker over zal komen?

Wat vriendelijk is voor de één kan onvriendelijk zijn voor de ander.

Lekker van elkaars berichtjes afblijven.


scheurneusje

  • preventie
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 118
Reactie #125 Gepost op: 31 maart 2006, 10:18:20
Hoi heb ook voor nee gestemd,want moet er niet aan denken dat hier op het forum van die leuke personen even lekker allerlei berichten gaan veranderen.


Geef mij een goede reden waarom ik een bericht van iemand zou willen veranderen???
wat schiet je daar mee op............................................ ???

dus nu kan iemand dit bericht in god weet wat voor tekst veranderen :o
groetjes karin
door medische omstandigheden gestopt met brandweer,ehbo en lotus......bij brandweer wel nog preventie en bardienst..............


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #126 Gepost op: 31 maart 2006, 10:21:44
het lijkt mij toch dat als de overgrote meerderheid tegen stemt dat het niet gebruikt zal worden!
Maar ik snap ook helemaal niet waarom ik iemand anders zijn bericht aan zou moeten passen? Ik heb ook de hele discussie niet gelezen maar ik blijf het een belachelijk idee vinden.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


lotus bianca

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,653
  • EHBO instructeur . LOTUS en oud sigma
Reactie #127 Gepost op: 31 maart 2006, 11:06:46
het lijkt mij toch dat als de overgrote meerderheid tegen stemt dat het niet gebruikt zal worden!
Maar ik snap ook helemaal niet waarom ik iemand anders zijn bericht aan zou moeten passen? Ik heb ook de hele discussie niet gelezen maar ik blijf het een belachelijk idee vinden.

Kijk dan maar eens enkle pagina`s terug daar staat een reactie van Pieter waarin hij zegt dat niemand nog gebruik heeft gemaakt van de drop out dinges of zoiets dus hij gaat er daardoor van uit dat niemand er bezwaar tegen heeft dat het wordt ingevoerd :-\ ::)

Dus ik vrees dat die pol niet echt nut heeft al staat het nu 84 % tegen stemmers
GEIT NEET BESJTEIT NEET  WAER OF GEIN WAER DRAAN


Mini HV

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 213
  • Hulpverleningsminiaturen om bij weg te smelten
    • Hulpverleningsdecals and more!
Reactie #128 Gepost op: 31 maart 2006, 11:28:33
Kijk dan maar eens enkle pagina`s terug daar staat een reactie van Pieter waarin hij zegt dat niemand nog gebruik heeft gemaakt van de drop out dinges of zoiets dus hij gaat er daardoor van uit dat niemand er bezwaar tegen heeft dat het wordt ingevoerd :-\ ::)

Dus ik vrees dat die pol niet echt nut heeft al staat het nu 84 % tegen stemmers
Net als bij een referendum (bijvoorbeeld over de Grondwet) kan de uitslag hiervan genegeerd worden. Er is vooraf geen duidelijk uitgangspunt aangegeven over het percentage tegen- of voorstemmers dat bepalend is voor de invoering van deze nieuwe (en mijns inziens zeer nuttige) functie. Wacht nou eerst maar eens af en laten we kijken hoe een proeftermijn uitpakt.

Fokko
Kijk ook eens op www.fvc-decals.nl Beter 1 hulpverleningsminiatuur in de hand dan 10 in je straat


Kanarie

  • Gast
Reactie #129 Gepost op: 31 maart 2006, 11:35:27
Dan is er werk aan de winkel!

Henk
Ik heb mijn hele weekend er al voor vrijgepland. Alle afspraken verschoven. Ik heb er zin in!! (Zowel het veranderen zelf als het controleren van mijn eigen posts natuurlijk...)