Alle leden berichten laten aanpassen/verwijderen ?

Auteur Topic: Alle leden berichten laten aanpassen/verwijderen ?  (gelezen 29873 keer)

0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.

Pim de Ruijter

• Gast
Reactie #80 Gepost op: 29 maart 2006, 14:27:58
Laten we het taalteam maar de volgende naam geven: Groep Tegen Taal Verval (GTTV).

Jorrin

• Senior gebruiker
    • Lotuskring Het Gewondennest
Reactie #81 Gepost op: 29 maart 2006, 14:40:59
Ik vind "meer als" beter klinken.

Dat jij "meer dan" wilt schrijven is jou goed recht, maar dat doe je dan maar in je eigen posts. Ik hou het op "meer als" en dat zal ik ook zo blijven doen in mijn posts.
En ik stel het ook niet op prijs als iemand daar aan gaat rommelen want ik zet het toch gewoon weer terug.

Als hij er straks "meer dan" neerzet, kun jij er ook "meer als" van maken... misschien dat het dan toch nog een heel klein puntje voordeel heeft. :P

Pim de Ruijter

• Gast
Reactie #82 Gepost op: 29 maart 2006, 14:53:39
Als hij er straks "meer dan" neerzet, kun jij er ook "meer als" van maken... misschien dat het dan toch nog een heel klein puntje voordeel heeft. :P
;D  :)

7194

• Senior gebruiker
Reactie #83 Gepost op: 29 maart 2006, 15:03:30
Laten we het even serieus houden mensen.

Jorrin

• Senior gebruiker
    • Lotuskring Het Gewondennest
Reactie #84 Gepost op: 29 maart 2006, 15:05:45
;D  :)

Ik bén serieus. Ik vind het een waardeloos idee, maar jullie drukken het er tóch door. Dan kan ik maar beter zorgen dat ik de positieve kanten ervan leer zien. >:(

Henk

• Senior gebruiker
Reactie #85 Gepost op: 29 maart 2006, 15:34:29
Ik vind "meer als" beter klinken.

Dat jij "meer dan" wilt schrijven is jou goed recht, maar dat doe je dan maar in je eigen posts. Ik hou het op "meer als" en dat zal ik ook zo blijven doen in mijn posts.
En ik stel het ook niet op prijs als iemand daar aan gaat rommelen want ik zet het toch gewoon weer terug.

Het is "als ik verstandig ben dan wordt ik voorstander".

Je moet wel open staan voor verbetering, anders wordt het niets. Het zou dom zijn als je het weer verandert, dan wordt het een fiasco.

Henk

scoutcow

• Anesthesiemedewerker io
  • Senior gebruiker
    • Rhovanion
Reactie #86 Gepost op: 29 maart 2006, 15:40:20
Net als C1000, zonder franje: dat scheelt!

geen fratsen, dat scheelt, c1000 ::)

Maar ik ben nog steeds tegen, staat de inhoud van een bericht je niet aan, dan zeg je dat in een reactie, of je stuurt een PM, of je gebruikt de functie om het aan de moderator te melden...

Jelmer

• Bevelvoerder i.o, Brandweer Heerenveen; Ambulancechauffeur Kijlstra Ambulancezorg
  • Senior gebruiker
Reactie #87 Gepost op: 29 maart 2006, 18:07:12
Ik ben ook tegen.
Wat maakt het nou uit of iemand een spelfout maakt of niet, als de tekst maar te begrijpen is, die spelfouten lees ik wel omheen, het is hier geen school. En als de tekst niet te begrijpen is vraag je gewoon in een volgend bericht om uitleg en hoef je niet de tekst aan te passen naar hoe jij denkt dat het zou moeten zijn.

Ten tweede wordt er vaak spreektaal gebruikt op het forum dus als er van die miereneukers zijn die alles volgens de regels aan willen passen haalt dat de persoonlijkheid van sommige mensen onderuit, vind ik.

Als een bericht niet door de beugel kan is er nu al de optie om het bericht te melden aan de moderator's. Dus is het helemaal niet nodig om het zelf aan te kunnen passen.

Ik zie er het voordeel niet van in.

marcel-beets

• Forum gebruiker
  • hoofdbrandwacht + ademluchtmedewerker
Reactie #88 Gepost op: 29 maart 2006, 18:56:50
k heb tegen gestemt   ik vind niet dat jan en alleman   zomaar  berichten kan veranderen die ik met een bepaald idee of een bedoeling heb gemaakt   en ik denk ook dat sommige mensen daar bewust misbruik van kunnen gaan maken

Brandpreventist

• Senior gebruiker
Reactie #89 Gepost op: 29 maart 2006, 19:01:55
k heb tegen gestemt   ik vind niet dat jan en alleman   zomaar  berichten kan veranderen die ik met een bepaald idee of een bedoeling heb gemaakt   en ik denk ook dat sommige mensen daar bewust misbruik van kunnen gaan maken

Jammer.... maar je kan ook bij Pieter aan geven dat jij dat niet wil. De functie wordt dan niet voor jou geactiveerd. Pieter heeft nog steeds geen antwoord gegeven maar waarschijnlijk kunnen anderen dan nog steeds bij jouw berichten. Wat zie jij persoonlijk als grootste nadeel?  :)

Vrijdagavond gaan we de afgelopen week met de mod's bespreken en zaterdag horen / zien jullie meer!  :) ;)