ME schilden beschermen niet genoeg

Auteur Topic: ME schilden beschermen niet genoeg  (gelezen 4236 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

MICK

  • Gast
Reactie #10 Gepost op: 27 maart 2006, 11:40:55
in zet critera voor het at zijn totaal anders. Zijn zeker niet geschrikt om groepen te arresteren.
Dus wil je na de me een zwaarder middel word het toch de BE. Hebben ook het moeten WIJ TREKKEN ONS NOOIT TERUG NA ONS IS ER NIETS MEER!)


Michelle1983

  • Gast
Reactie #11 Gepost op: 27 maart 2006, 12:26:44
Dat is waar, het zou dan moeten leiden tot aanpassing van de inzetcriteria van het AT. Ik weet wel dat vergelijkbare eenheden in het buitenland dergelijke ontruimingen uitvoeren (zoals SWAT-eenheden uit verschillende steden). Hangt er overigens wel mee samen dat de teams vergelijkbaar met de (militaire) BBE in de VS zelf niet ingezet mogen worden.


Target77

  • Gast
Reactie #12 Gepost op: 27 maart 2006, 17:15:08
Blijkbaar gaat een kraker tegenwoordig ver als je naar de speren die schilden doorboren kijkt......kan met gemak het menselijk lichaam doorboren met de dood tot gevolg.  ;)


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #13 Gepost op: 27 maart 2006, 18:10:54
En als ik een zakmesje aan m'n sleutelbos heb in de stad ben ik een crimineel...  :-X


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #14 Gepost op: 27 maart 2006, 18:39:21
De BE lijkt me inderdaad wat overdreven aan de ene kant, aan de andere kant kan een AT denk ik nog wel wat bereiken in zo'n pand. De vraag is alleen hoever willen we gaan ...

Voor de AE is het misschien wel geschikt, maar dat is natuurlijk een onderdeel van de ME.

Leuk al die afkortingen:
ME
BE
AT
AE
BBE

Lovely ;D
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


MICK

  • Gast
Reactie #15 Gepost op: 27 maart 2006, 19:01:20
De AE zal zeker bij zo iets betrokkrn zijn maar vergeet het brtr niet. Die zijn zeker ook betrokken bij dit soort ontruimingen.


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #16 Gepost op: 27 maart 2006, 22:32:12
ja, bratra is o.a. voor de (waarschijnlijk vele) gebaricadeerde deuren en een patroontje traansgas is hier ook wel gebruikt denk ik.
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s