0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.
waar werk jij dan fast-one
Zandvoort?!
goed geraden jeroenduitske
nadat ik eens rond had gekeken op de site van visser viel me iets op:de nieuw sprinter die ze te koop aanbieden als nieuw voertuig/demo voertuig is niet voorzien van de meest sterke dieselmotor die men kan leveren. volgens de gegevens die ze erbij vermelden is het voertuig gebaseerd op het type 315 cdi met 150 pk terwijl er nu ook een 318 cdi met 184 pk leverbaar is. ik vraag me af waarom ze dit gedaan hebben. de motorisering van de sprinter vond ik nu net een van de nadelen van het vorige model sprinter. kloppen deze gegevens op hun site? (vraag aan de mensen die deze auto al in het echt gezien hebben)groeten fast-oneVolgens mijn gegevens, ik was laatst bij de dealer met één van onze ambulances voor onderhoud, wordt de sterkste motor van de nieuwe Sprinter zelfs een 240 PK (om en nabij). Er werden typen aangeduid als de (voor de ambulancesector gebruikte) 324Cdi.Als dit klopt ben ik benieuwd. De 160 PK (158 eigenlijk ) die we nu hebben is al vrij pittig. Dit zou n vermeerdering van PK's betekenen van 50%.Groeten,Sander
Zijn er al nieuwe auto's afgeleverd ??