Plaats hier foto's nieuw model Mercedes Sprinter en Volkswagen Crafter

Auteur Topic: Plaats hier foto's nieuw model Mercedes Sprinter en Volkswagen Crafter  (gelezen 42193 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

brw opsterland freak

• Forum gebruiker
Reactie #70 Gepost op: 12 juni 2006, 21:54:08
sjonge jonge zijn ze bij visser carresorie ook al op het wk geslagn allemaal orange binnen in :D

SirMark

• HV-enthousiasteling en werkzaam in de uitvaartbranche.
  • Senior gebruiker
Reactie #71 Gepost op: 12 juni 2006, 22:01:07
foto's: www.bos-fahrzeuge.info

opbouwer:
1 baus
2 visser
3 was
4 fahrtec
5 miesen
6 binz

:o :o Ik vind die van "was" erg mooi... vind die containeropbouw wel wat hebben!

Marc

• Forum gebruiker
Reactie #72 Gepost op: 13 juni 2006, 19:14:57
Hallo Forum gangers,.

Ik heb morgen een afspraak gemaakt bij Visser om de nieuwe Sprinter te fotograferen.
Nou hopen dat het weer een beetje knap blijft.
Als het mee zit dan zet ik de foto's donderdag online.

Gr
Marc

harold

• Gast
Reactie #73 Gepost op: 13 juni 2006, 19:38:06
Damn wat een oerlelijk ding zeg. Van binnen en van buiten.
Wat ik dan niet snap he...wagens als de VW T5 en de nieuwe E-klasse van Visser zijn nog maar net op de markt en beginnen net door te breken tussen al die Chevy's en Sprinters, of de nieuwe generatie UFO's staan weer voor de deur. DAt hou je als ambulancedienst toch ook niet meer bij?
Die nieuwe sprinter heeft iets weg van een science fiction voertuig. Ik vind 'em echt niet mooi!  :-\

Kees ZHZ

• Senior gebruiker
  • Ambulancezorgbegeleider
    • Enkele foto's op mijn site
Reactie #74 Gepost op: 14 juni 2006, 00:01:18
Hallo Forum gangers,.

Ik heb morgen een afspraak gemaakt bij Visser om de nieuwe Sprinter te fotograferen.
Nou hopen dat het weer een beetje knap blijft.
Als het mee zit dan zet ik de foto's donderdag online.

Gr
Marc

Kijk aan Marc dat belooft wat!!
Gaat het niet zoals het moet dan moet het maar zoals het gaat.

7194

• Senior gebruiker
Reactie #75 Gepost op: 14 juni 2006, 13:00:50
Kijk aan Marc dat belooft wat!!
Primeur is het toch al niet meer.  :P

Damn wat een oerlelijk ding zeg. Van binnen en van buiten.
Wat ik dan niet snap he...wagens als de VW T5 en de nieuwe E-klasse van Visser zijn nog maar net op de markt en beginnen net door te breken tussen al die Chevy's en Sprinters, of de nieuwe generatie UFO's staan weer voor de deur. DAt hou je als ambulancedienst toch ook niet meer bij?
Die nieuwe sprinter heeft iets weg van een science fiction voertuig. Ik vind 'em echt niet mooi!  :-\
Op de brandweervakbeurs is Hardenberg stond ook een nieuwe sprinter in brandweer uitvoering. Deze had geen verhoogd dak en ook gewoon een lichtbalk op de wagen. Ik moet zeggen dat dit er stukken beter uitzag dan die nieuwe sprinter in ambulanceuitvoering. Deze had meer weg van een camper maar was wel lekker ruim van achteren. Ik kon met mijn 1.83 rechtopstaan zonder problemen.  :)

Michel D.

• POL/NRK/SIGMA
  • Senior gebruiker
Reactie #76 Gepost op: 14 juni 2006, 13:08:43
Ik kwam vanochtend op de A2 ter hoogte van Vianen een collone ambu-Chevy's tegen met hiertussen een nieuwe Sprinter in Duitse ambu-uitvoering, ze reden vanuit de richting Den Bosch richting Utrecht... Wat daar de bedoeling van was weet ik helaas niet...

groet,

Michel

Feuerteufel

• Forum gebruiker
Reactie #77 Gepost op: 14 juni 2006, 17:41:04
Ik kwam vanochtend op de A2 ter hoogte van Vianen een collone ambu-Chevy's tegen met hiertussen een nieuwe Sprinter in Duitse ambu-uitvoering, ze reden vanuit de richting Den Bosch richting Utrecht... Wat daar de bedoeling van was weet ik helaas niet...

groet,

Michel

Misschien richting Dortmund, voetbalwedstrijd Duitsland - Polen!!

Marc

• Forum gebruiker
Reactie #78 Gepost op: 14 juni 2006, 23:43:19
@Gerard,.

Mag dan geen primeur meer zijn, leuk was het wel ;D Hoorde trouwens vandaag dat Groningen al een paar van die nieuwe sprinters heeft besteld.

Marc

• Forum gebruiker
Reactie #79 Gepost op: 21 juni 2006, 15:56:53
Zoals beloofd een paar plaatjes van de nieuwe sprinter.