Uitslaande woningbrand - Hoogeveen 02-04-2006

Auteur Topic: Uitslaande woningbrand - Hoogeveen 02-04-2006  (gelezen 3328 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

MHL

  • Gast
Gepost op: 3 april 2006, 13:07:59
Zondagavond werd er om 19:56 uur een binnenbrand gemeld voor de blusgroep A aan de Jan Dekkerstraat. Bij aankomst bleek het al om een uitslaande brand te gaan. De gehele inboedel ging verloren, ook de fietsen die voor de woning stonden moesten het ontgelden.

http://www.brandweerhoogeveen.nl/Maanden%20uitrukken/Alle%20uitrukken%202006/April/Uitslaande%20brand%20Jan%20Dekkerstraat/index.html

Bron: www.brandweerhoogeveen.nl

Staat ook een interessant filmpje.

Wel grappig om het verschil te zien met ergens anders.

Mensen lopen nog voor de woning langs e.d.

Hier in Rotterdam is al 1km lint gespannen.  :D

Weet niet of de politie daar nog aanrijdend was.  8)




Bart S

  • Gast
Reactie #1 Gepost op: 3 april 2006, 13:39:09
Hmmm..... in ieder geval massa's fotografen en mensen in interessant ogende hesjes.... zo'n lintje is dan toch zo gek nog niet lijkt me ;)


MHL

  • Gast
Reactie #2 Gepost op: 3 april 2006, 13:41:11
Nou ja in ieder geval vindt ik ook dat men vrij dichtbij de vuurhaard loopt.

Net nog niet in de weg maar goed.  :o


Twentenieuws-Almelo

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 655
  • Schat je pieper gaat schat!!! Wakker worden.
    • www.larofotoservice.nl
Reactie #3 Gepost op: 3 april 2006, 13:52:16
Nou ja in ieder geval vindt ik ook dat men vrij dichtbij de vuurhaard loopt.

Net nog niet in de weg maar goed.  :o

Volgens mij liepen ze toch enigzins in de weg let maar op die man die midden op de weg staat op het moment dat de brandweer bezig is met water voorziening ook op de weg plus ook als de hoogwerker/autoladder aan komt rijden lijken mij toch een aantal mensen nog net op tijd aan de kant te springen :o


MHL

  • Gast
Reactie #4 Gepost op: 3 april 2006, 13:57:18
Ja maar snap het ook niet.

Is het daar anders geregeld kwa afzettingen of kennen ze dat daar helemaal niet?


Twentenieuws-Almelo

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 655
  • Schat je pieper gaat schat!!! Wakker worden.
    • www.larofotoservice.nl
Reactie #5 Gepost op: 3 april 2006, 14:01:02
Tsjaa zag dus geen lintjes daar op het filmpje maar als je dan een beetje nadenkt blijf je lekker aan de overkant op de stoep staan
want daar loop je niet in de weg en kan je toch je plaatjes maken maar goed ik zal het wel anders/verkeerd zien  ;)


ltdoka

  • Gast
Reactie #6 Gepost op: 3 april 2006, 18:29:41
Volgens mij liepen ze toch enigzins in de weg let maar op die man die midden op de weg staat op het moment dat de brandweer bezig is met water voorziening ook op de weg plus ook als de hoogwerker/autoladder aan komt rijden lijken mij toch een aantal mensen nog net op tijd aan de kant te springen :o

Ik heb het filmpje een paar keer bekeken maar de enige die ik aan de kant zie gaan voor de autoladder zijn de eigen brandweercollega´s....

En is het op afstand houden van het publiek niet een taak voor de politie, ik zie de mensen van de brandweer alleen datgene doen waar ze voor ``aangenomen`` zijn namelijk blussen


MHL

  • Gast
Reactie #7 Gepost op: 3 april 2006, 19:01:14
En is het op afstand houden van het publiek niet een taak voor de politie.

Als dat niet hun taak is wie moet het dan doen de brandweer zelf?


ltdoka

  • Gast
Reactie #8 Gepost op: 3 april 2006, 19:19:33
Lezen fireseeker vooral LEZEN

ik heb toch duidelijk de vraagstelling gebruikt " en is het op afstand houden van het publiek niet een taak van de politie" oke er staat geen vraagteken achter mijn fout.

Dan speciaal voor jou de volgende VRAAG:
Wanneer de politie haar taken niet volledig uitvoerd is het dan de bedoeling dat je een brand mogelijk laat overslaan naar aangrenzende panden omdat je eerst een lintje moet spannen ???


MHL

  • Gast
Reactie #9 Gepost op: 3 april 2006, 19:21:48
Ja moet je ook goed typen krijg je ook geen verwarringen!  8)

Maar je hebt mij toch niet horen zeggen dat de brandweer een lint moet spannen of wel soms?

Ik had je opmerking verkeerd gelezen en dacht dat je had getypt dat dat geen taak van de politie was.

Maar ik vindt dat de brandweer vrij baan nodig moet hebben om te werken en dat de politie daar voor moet zorgen.