Gezeur aan telefoon (112, politie)

Auteur Topic: Gezeur aan telefoon (112, politie)  (gelezen 6401 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Arlé

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 205
  • Ennnn uit!
Reactie #20 Gepost op: 8 april 2006, 00:33:09
Ja Enrique, we zullen het niet doorvertellen....   ;D ;D
Verklap jij het dan ook niet van mij...  :P :P

Maarreh.... Het verbaast me dat je niet rechtstreeks gebeld heb. Ik heb een aantal keren bij een ongeval gestaan (als burger) en altijd via direkte lijn. Gaat het makkelijkst! Maar daarnaast zijn de medewerkers(sters) op de 112 medegedeeld dat ze alleen mogen vragen wie iemand wil spreken. Brandweer, Ambulance of politie. Daarnaast mogen ze ook niet tussen een melder en een mk gaan inzitten (het bekende; ďk heb een gesprek voor u") ivm technologische redenen.

P.S. Enrique; hebben ze je nog niet gebeld ivm het onderzoek over de klantvriendelijkheid vaan de 112-centrale??
(Oh nee, je hebt natuurlijk geen contact gehad met een mk buiten de KLPD.... sorry....  ;) )
Met vriendelijke groet, Arlé  


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #21 Gepost op: 8 april 2006, 08:01:32
Ja Enrique, we zullen het niet doorvertellen....   ;D ;D
Verklap jij het dan ook niet van mij...  :P :P

Maarreh.... Het verbaast me dat je niet rechtstreeks gebeld heb. Ik heb een aantal keren bij een ongeval gestaan (als burger) en altijd via direkte lijn. Gaat het makkelijkst! Maar daarnaast zijn de medewerkers(sters) op de 112 medegedeeld dat ze alleen mogen vragen wie iemand wil spreken. Brandweer, Ambulance of politie. Daarnaast mogen ze ook niet tussen een melder en een mk gaan inzitten (het bekende; ďk heb een gesprek voor u") ivm technologische redenen.

P.S. Enrique; hebben ze je nog niet gebeld ivm het onderzoek over de klantvriendelijkheid vaan de 112-centrale??
(Oh nee, je hebt natuurlijk geen contact gehad met een mk buiten de KLPD.... sorry....  ;) )

Ach, ik wissel zo snel van baan dat het geen zin heeft te vertellen waar ik zit.... ;) enne....ik had het niet aan jou verklapt he, maar ene Robin had me betrapt.... ;D

Nou, het niet rechtstreeks bellen had te maken dat ik met mijn prive-telefoon belde en geen beltegoed had....haha

Nope, idd ik heb toen alleen maar de KLPD aan de lijn gehad, en normaal heb ik nooit problemen met die jongens hoor. En al helemaal niet met de meldkamer Rijnmond! Dat is tot nu toe altijd vlekkeloos gegaan, complimenten!!! Ik ben bereid om dat in drievoud en ondertekend aan te bieden aan het Hoofd MK. (ik verwacht nu wel koffie-koek he Arlé) ;D
greetz,  Enrique


SARwacht

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 209
  • Hulpverlening is MIJN ding!
    • Ouddorpse Reddingsbrigade
Reactie #22 Gepost op: 8 april 2006, 17:07:46
He Enrique en als ik nou mijn mond hou over je functie mag ik wel een keertje met je mee om die koffie met koek! :P ;D

Ja afkopen mag....

Ik chanteer niemand hoor.  :-X

gr,

Paul
Centralist Politie Meldkamer eenheid Rotterdam Verbindings-coördinator Ouddorpse Reddingsbrigade. Strandwacht ORB Ouddorp


Target77

  • Gast
Reactie #23 Gepost op: 9 april 2006, 00:11:51
He Enrique en als ik nou mijn mond hou over je functie mag ik wel een keertje met je mee om die koffie met koek! :P ;D

Ja afkopen mag....

Ik chanteer niemand hoor.  :-X

gr,

Paul

Citaat
Artikel 318 Lid 1 Wetboek van Strafrecht.

Hij die, met het oogmerk om zich of een ander wederrechtelijk te bevoordelen, door bedreiging met smaad, smaadschrift of openbaring van een geheim iemand dwingt hetzij tot de afgifte van enig goed dat geheel of ten dele aan deze of aan een derde toebehoort, hetzij tot het aangaan van een schuld of het teniet doen van een inschuld, hetzij tot het ter beschikking stellen van gegevens met geldswaarde in het handelsverkeer, wordt als schuldig aan afdreiging, gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste vier jaren of geldboete van de vijfde categorie.
;) ;D ;D


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #24 Gepost op: 9 april 2006, 16:41:41
Ik beroep me op mijn zwijgrecht. ;D ;D ;D
greetz,  Enrique


Karim

  • Gast
Reactie #25 Gepost op: 9 april 2006, 16:48:33
Mompelt iets over offtopic....  ::)


Karim

  • Gast
Reactie #26 Gepost op: 11 april 2006, 18:34:53
Na 'n slechte ervaring met 't 112 bellen  (zie pagina 1) nou gelukkig ook weer 'n goeie.

Reed op de snelweg (spits, druk knooppunt) en wou via dat knooppunt 'n andere snelweg gaan volgen (2 banen die eraf gaan) en rij met ongeveer 140 op de linkse baan van die 2, rent 'r voor m'n ogen opeens een of andere idioot even gauw de weg op, en weer terug naar de vangrails rechts (vluchtstrook ontbrak).

Even verderop z'n auto met aanhanger waar blijkbaar wat lading van op de snelweg gevallen was, en meneer vond 't blijkbaar normaal om gewoon over de rijbanen te rennen om z'n spulletjes op te rapen.
Op een gegeven moment bleef ie zelfs midden tussen 2 bijbanen staan, zodat de auto's links en rechts langs 'm heen moesten gaan.  :o

Uiteraard direct 112 gebeld, en hoefde gelukkig alleen maar de woorden KLPD te zeggen en werd gelijk doorverbonden.

In't kort uitgelegd waar ik reed en wat er was, en binnen no-time was 'r dan ook zo'n rap volvo'tje onderweg om meneer even te helpen, en hopelijk ff goed aan te spreken dat dat toch echt wel levensgevaarlijk was.
Want niet alleen die rijstroken oprennen was gevaarlijk, hij rende ook steeds weer terug naar rechts, maar omdat die stroken daar eraf gaan ontbreekt de vluchtstrook, en is 'r dan alleen een vangsrails, waar hij practisch bovenop moest klimmen om dat geraakt te worden door de auto's.


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #27 Gepost op: 11 april 2006, 23:15:59
Na 'n slechte ervaring met 't 112 bellen  (zie pagina 1) nou gelukkig ook weer 'n goeie.

Reed op de snelweg (spits, druk knooppunt) en wou via dat knooppunt 'n andere snelweg gaan volgen (2 banen die eraf gaan) en rij met ongeveer 140 op de linkse baan van die 2, rent 'r voor m'n ogen opeens een of andere idioot even gauw de weg op, en weer terug naar de vangrails rechts (vluchtstrook ontbrak).

Even verderop z'n auto met aanhanger waar blijkbaar wat lading van op de snelweg gevallen was, en meneer vond 't blijkbaar normaal om gewoon over de rijbanen te rennen om z'n spulletjes op te rapen.
Op een gegeven moment bleef ie zelfs midden tussen 2 bijbanen staan, zodat de auto's links en rechts langs 'm heen moesten gaan.  :o

Uiteraard direct 112 gebeld, en hoefde gelukkig alleen maar de woorden KLPD te zeggen en werd gelijk doorverbonden.

In't kort uitgelegd waar ik reed en wat er was, en binnen no-time was 'r dan ook zo'n rap volvo'tje onderweg om meneer even te helpen, en hopelijk ff goed aan te spreken dat dat toch echt wel levensgevaarlijk was.
Want niet alleen die rijstroken oprennen was gevaarlijk, hij rende ook steeds weer terug naar rechts, maar omdat die stroken daar eraf gaan ontbreekt de vluchtstrook, en is 'r dan alleen een vangsrails, waar hij practisch bovenop moest klimmen om dat geraakt te worden door de auto's.

Pfft... tis nog best moeilijk... nadenken ::) wat een droppie zeg :-\ :-X
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


Karim

  • Gast
Reactie #28 Gepost op: 12 april 2006, 00:13:00
Pfft... tis nog best moeilijk... nadenken ::) wat een droppie zeg :-\ :-X

De kleur van z'n kenteken was wit met rode letters....  :-X


Rooie

  • Gast
Reactie #29 Gepost op: 13 april 2006, 18:38:54
De kleur van z'n kenteken was wit met rode letters....  :-X

hehe..... ;D ;)