Zaterdag 6 en zondag 7 mei Brandweer Echt 275 jaar

Auteur Topic: Zaterdag 6 en zondag 7 mei Brandweer Echt 275 jaar  (gelezen 8681 keer)

0 gebruikers (en 7 gasten bekijken dit topic.

Karim

  • Gast
Reactie #10 Gepost op: 20 april 2006, 00:54:44
waaronder eentje waarbij op humoristische wijze te zien is zoals het niet moet, door een brandweer komedie team uit Belgie. Aanrader !


Is dat dat team van Brandweer Balen-neet ?

Daar heb ik tijdens de opendeur dag van brandweer Kapellen (Antwerpen) echt dubbel omgelegen, geweldig die gasten  ;D


Marij

  • Gast
Reactie #11 Gepost op: 20 april 2006, 01:00:03
Ik ben er ook te vinden; zaterdag als lotus bij de brandweerwedstrijden en zondag als sigma-er.


Karim

  • Gast
Reactie #12 Gepost op: 20 april 2006, 01:18:28
Ik ben er ook te vinden; zaterdag als lotus bij de brandweerwedstrijden en zondag als sigma-er.

Oke gezellig!

Ben nog in overleg met de organisatie van die dag maar ben er dan waarschijnlijk met 'n Belgische ambulance bij zondag.


Karim

  • Gast
Reactie #13 Gepost op: 21 april 2006, 23:14:02
maar ben er dan waarschijnlijk met 'n Belgische ambulance bij zondag.

En waarschijnlijk is veranderd in zeker.

Ben 'r die dag met 'n aantal collega's en 'n chevy gmt 600.

Hoop dat 't weer net zo'n mooi weer wordt als vorig jaar, en wordt 't weer 'n hele gezellige dag  8)


Bommie

  • Gast
Reactie #14 Gepost op: 21 april 2006, 23:18:32
Jammer dat ik moet werken, anders was ik er zeker heen gegaan :-[ :-[ :-\ :-\ :'( :'(


Karim

  • Gast
Reactie #15 Gepost op: 21 april 2006, 23:26:36
Jammer dat ik moet werken, anders was ik er zeker heen gegaan :-[ :-[ :-\ :-\ :'( :'(

Gewoon tegen je baas zeggen dat je vrij moet hebben  ;)


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #16 Gepost op: 23 april 2006, 12:33:59
Heel heel heel heel misschien dat ik ook ga....  ::)


Karim

  • Gast
Reactie #17 Gepost op: 23 april 2006, 16:54:33
Heel heel heel heel misschien dat ik ook ga....  ::)

Hey gezellig. goed idee

Nog meer medeforummers die ook komen ? maken we d'r 'n nieuwe forumdag van  ;D


Bart S

  • Gast
Reactie #18 Gepost op: 23 april 2006, 21:11:57
Nog meer medeforummers die ook komen ? maken we d'r 'n nieuwe forumdag van  ;D

Neuh.... 191,9 km. rijden voor een paar brandweerwagens en een Belgische ambulance vind ik een beetje overdreven..... ;)


sigmash

  • Gast
Reactie #19 Gepost op: 26 april 2006, 09:44:33
Welke forummers gaan er nog meer hierna toe ?

Tot nu toe volgends mij dus Limboke en Bianca (inclusief Arend?) en ikzelf.

Wie nog meer ?

Uiteraard ben ik er zelf ook op de thuiswedstrijd. Al weet ik niet of ik nog mee tel als forummer, want mijn lidmaatschap was gewist omdat mijn e-mail adres had veranderd en dit niet binnen 2 dagen had bevestigd...  weg 5 sterren  :'(
Op zaterdag verzorg ik de EHBO namens de organisatie en op zondag ben ik tijdens de openstelling voor publiek met de SIGMA als bezoekende eenheid. Daar buiten valt er zat te klussen dat weekend. 

Karim, strakke actie om je zelf even aan te melden, ik had het nog niet terug gehoord van diegene die daar over gaat.

Tot volgend weekend allemaal,

Robin