Zaterdag 6 en zondag 7 mei Brandweer Echt 275 jaar

Auteur Topic: Zaterdag 6 en zondag 7 mei Brandweer Echt 275 jaar  (gelezen 8689 keer)

0 gebruikers (en 15 gasten bekijken dit topic.

Karim

  • Gast
Reactie #20 Gepost op: 26 april 2006, 18:16:20

Uiteraard ben ik er zelf ook op de thuiswedstrijd. Al weet ik niet of ik nog mee tel als forummer, want mijn lidmaatschap was gewist omdat mijn e-mail adres had veranderd en dit niet binnen 2 dagen had bevestigd...  weg 5 sterren  :'(
Op zaterdag verzorg ik de EHBO namens de organisatie en op zondag ben ik tijdens de openstelling voor publiek met de SIGMA als bezoekende eenheid. Daar buiten valt er zat te klussen dat weekend. 

Karim, strakke actie om je zelf even aan te melden, ik had het nog niet terug gehoord van diegene die daar over gaat.

Tot volgend weekend allemaal,

Robin

Ik vond 't al raar dat 1e bericht van jou in dit topic, een gast onder de naam "sigmash", ik had toen al zoiets van "dit is toch ook een vast lid hier".
Wel zonde dat je je oude account kwijt bent, heb je Pieter ook al aangesproken, wellicht dat hij je nog kan helpen 'm terug te krijgen ?

En dat aanmelden vond de organisatie ook wel leuk ja, ik had 't erover op m'n dienst, en toen hadden we zoiets van wellicht kunnen wij d'r ook een auto'tje neer zetten, en daar bleken ze bij de organisatie wel enthousiast over te zijn.

Ik was sowieso toch al van plan om te komen, heb nu alleen dienstkleding aan en 'n ambu mee.

Zaterdag bij die brandweer wedstrijden zijn we er niet bij, maar uiteraard zondag dus wel, bij de open dag.

Iedereen tot zondag!

Neuh.... 191,9 km. rijden voor een paar brandweerwagens en een Belgische ambulance vind ik een beetje overdreven..... ;)

't is niet eens een "echte Belgische" ambu, 't is een Hollandse Chevy, inclusief SOVAM striping, alleen zit er nu 'n Belgische kentekenplaat onder  ;)


Rolf

  • Gast
Reactie #21 Gepost op: 26 april 2006, 20:29:37
Veel mensen beschikken over PMR porto's als je als Forum een kanaaltje afspreekt heb je de hele groep in een keer te pakken als iedereen die over een portotje beschikt ook over TQ beschikt maak je er X-xx van.
Aan diegene die de topic geopend heeft de eer om een kanaal voorstel te doen.
(de ervaring leert dat je op mensen staat te roepen die één of twee meter achter je staan je kent immers niet alle gezichten)

In ieder geval tot dan.

Groetjes Rolf-lim-z


Karim

  • Gast
Reactie #22 Gepost op: 26 april 2006, 20:53:40
Volgens mij zitten we nu op 8 forum'ers :

Limboke, Bianca, Arend, Robin (Sigmash), Marij, Rolf, Gerard en ik.

Denk dat 't niet zo heel moeilijk wordt elkaar te herkennen, Bianca, Marij en Robin lopen sowieso in sigma uniform, en ik in geelgroen dus is al makkelijk, en marij en bianca herken ik zo ook wel van alle vorige open dagen en meetings enzo.

Alleen Limboke en Rolf ken ik geloof ik niet van gezicht, maar wellicht dat die mij wel herkennen van foto's hier (of op de weblog).


limboke

  • Verbannen gebruiker
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 629
  • Voertuigen fotografie.
    • 112 Maastricht
Reactie #23 Gepost op: 26 april 2006, 22:26:17
komt wel in orde kaim ik ken jou wel van gezicht ;)


sigmash

  • Gast
Reactie #24 Gepost op: 27 april 2006, 14:30:50
Is dat dat team van Brandweer Balen-neet ?

Daar heb ik tijdens de opendeur dag van brandweer Kapellen (Antwerpen) echt dubbel omgelegen, geweldig die gasten  ;D

Het is inderdaad het "Dreamteam" van Balen-neet, die waren 2 jaar geleden ook op de her-opening van de kazerne van post Susteren en zijn echt super goed ! Slapstick in de stijl van de Comedy Capers Police. Zorg dat je vooraan staat  ;D


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #25 Gepost op: 27 april 2006, 15:52:33
Volgens mij zitten we nu op 6 forum'ers :

Limboke, Bianca, Robin (Sigmash), Marij, Rolf, en ik.

Denk dat 't niet zo heel moeilijk wordt elkaar te herkennen, Bianca, Marij en Robin lopen sowieso in sigma uniform, en ik in geelgroen dus is al makkelijk, en marij en bianca herken ik zo ook wel van alle vorige open dagen en meetings enzo.

Alleen Limboke en Rolf ken ik geloof ik niet van gezicht, maar wellicht dat die mij wel herkennen van foto's hier (of op de weblog).

En ikke...  :P + wat aanhang...


Karim

  • Gast
Reactie #26 Gepost op: 27 april 2006, 16:28:44
En ikke...  :P + wat aanhang...

Mooi zo!

tot zondag dan Gerard + aanhang  ;)


ABeens

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 587
  • EHV-er, BHV-er, Lid GE en nog wat benamingen
    • www.sigmadrenthe.nl
Reactie #27 Gepost op: 27 april 2006, 18:21:49
Volgens mij zitten we nu op 6 forum'ers :

Limboke, Bianca, Robin (Sigmash), Marij, Rolf, en ik.

Denk dat 't niet zo heel moeilijk wordt elkaar te herkennen, Bianca, Marij en Robin lopen sowieso in sigma uniform, en ik in geelgroen dus is al makkelijk, en marij en bianca herken ik zo ook wel van alle vorige open dagen en meetings enzo.

Alleen Limboke en Rolf ken ik geloof ik niet van gezicht, maar wellicht dat die mij wel herkennen van foto's hier (of op de weblog).


Nou wij weten niet zeker of we er die dag zijn. Bianca is er in ieder geval de zaterdag en ik mischien ook wel maar wat we zondag doen is nog even de vraag.

Bianca en Arend


Karim

  • Gast
Reactie #28 Gepost op: 27 april 2006, 18:26:05
Nou wij weten niet zeker of we er die dag zijn. Bianca is er in ieder geval de zaterdag en ik mischien ook wel maar wat we zondag doen is nog even de vraag.

Bianca en Arend

Helaas, ik heb jullie al in dat lijstje gezet in m'n vorige post, dus nu moeten jullie wel komen  :P


ABeens

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 587
  • EHV-er, BHV-er, Lid GE en nog wat benamingen
    • www.sigmadrenthe.nl
Reactie #29 Gepost op: 27 april 2006, 19:47:04
Helaas, ik heb jullie al in dat lijstje gezet in m'n vorige post, dus nu moeten jullie wel komen  :P

Ja nou dat zullen we dan nog wel eens zien hoor.
Maar denk het niet.
En ik kom niet mee als sigma dit keer. ;D

groetjes Bianca