Uiteraard ben ik er zelf ook op de thuiswedstrijd. Al weet ik niet of ik nog mee tel als forummer, want mijn lidmaatschap was gewist omdat mijn e-mail adres had veranderd en dit niet binnen 2 dagen had bevestigd... weg 5 sterren
Op zaterdag verzorg ik de EHBO namens de organisatie en op zondag ben ik tijdens de openstelling voor publiek met de SIGMA als bezoekende eenheid. Daar buiten valt er zat te klussen dat weekend.
Karim, strakke actie om je zelf even aan te melden, ik had het nog niet terug gehoord van diegene die daar over gaat.
Tot volgend weekend allemaal,
Robin
Ik vond 't al raar dat 1e bericht van jou in dit topic, een gast onder de naam "sigmash", ik had toen al zoiets van "dit is toch ook een vast lid hier".
Wel zonde dat je je oude account kwijt bent, heb je Pieter ook al aangesproken, wellicht dat hij je nog kan helpen 'm terug te krijgen ?
En dat aanmelden vond de organisatie ook wel leuk ja, ik had 't erover op m'n dienst, en toen hadden we zoiets van wellicht kunnen wij d'r ook een auto'tje neer zetten, en daar bleken ze bij de organisatie wel enthousiast over te zijn.
Ik was sowieso toch al van plan om te komen, heb nu alleen dienstkleding aan en 'n ambu mee.
Zaterdag bij die brandweer wedstrijden zijn we er niet bij, maar uiteraard zondag dus wel, bij de open dag.
Iedereen tot zondag!
Neuh.... 191,9 km. rijden voor een paar brandweerwagens en een Belgische ambulance vind ik een beetje overdreven.....
't is niet eens een "echte Belgische" ambu, 't is een Hollandse Chevy, inclusief SOVAM striping, alleen zit er nu 'n Belgische kentekenplaat onder