Tankautospuiten

Auteur Topic: Tankautospuiten  (gelezen 615878 keer)

0 gebruikers (en 9 gasten bekijken dit topic.

ROBMARELKO

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #760 Gepost op: 30 december 2010, 18:26:58
mmm snap het niet,, kan het bericht ook niet terug vinden.... stond een tas met dakset en zoeklicht er bovenop gemonteerd.....

98uiye

Kris1985

• Manschap A / Chauffeur / Bevelvoerder i.o.
  • Junior gebruiker
  • **
  • Veiligheidsregio Groningen, Cluster Zuid
Reactie #761 Gepost op: 4 januari 2011, 20:33:13
Brandweer Stadskanaal: Nieuwe TS 01-2633, ter opvolging van TS 01-2632, welke als oefen/cursusvoertuig blijft. 01-2631 schuift door naar 2e uitruk.

Morgen komt 'ie.

s.strijk

• BOA Domein 1 (niet beëdigd)
  • Senior gebruiker
Reactie #762 Gepost op: 4 januari 2011, 20:38:33
Brandweer Stadskanaal: Nieuwe TS 01-2633, ter opvolging van TS 01-2632, welke als oefen/cursusvoertuig blijft. 01-2631 schuift door naar 2e uitruk.

Morgen komt 'ie.

Nice toch, mercedes is de 2632? Zal ff kijken wnneer ik ga kijken:P

Gast

• Gast
Reactie #763 Gepost op: 4 januari 2011, 23:25:12
mmm snap het niet,, kan het bericht ook niet terug vinden.... stond een tas met dakset en zoeklicht er bovenop gemonteerd.....
 98uiye

Je reageerde op een opmerking van Jerommeke, betreffende waarschijnlijk deze foto's

Een Haztec zo te zien met, wat het op het oog LIJKT, een betere corner-LED module dan de TIR3-achtige montage in de Optimax of MidiMax behuizingen.

Maar zeg nou zelf, op onderstaande foto staat de balk aan....

Het IS dat je het weet omdat de grille-flitser aan staat (alternerend met amber, mag niet volgens mij) maar anders.... en dat heeft niets te maken met het budget van een klapperpistool bij deze diensten me dunkt, zo'n balk is op een gehele opbouw maar een klein kostenpostje. Voor het geld van een kanon komt er dan een klapperpistooltje op het dak, mijns inziens.

Blauwe-motormuis

• Senior gebruiker
Reactie #764 Gepost op: 5 januari 2011, 00:46:14
Hallo,

Zag op de vorige pagina dat de TS-en van Amsterdam bij de koplampen, dus NIET het witte rek van TS Rudolf, allemaal voorzien waren van een soort rooster c.q. tralies. Bij iemand bekend waarvoor dat dient ???

Kris1985

• Manschap A / Chauffeur / Bevelvoerder i.o.
  • Junior gebruiker
  • **
  • Veiligheidsregio Groningen, Cluster Zuid
Reactie #765 Gepost op: 5 januari 2011, 11:53:22
Nice toch, mercedes is de 2632? Zal ff kijken wnneer ik ga kijken:P

Klopt.

2631 = Scania;
2632 = Mercedes;
2633 = Volvo.

We hadden liever nog een Scania gezien, aangezien onze hoogwerker ook een Scania is (staat zo mooi 998765). Maargoed, regionale aanbesteding he..

ROBMARELKO

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #766 Gepost op: 5 januari 2011, 12:48:41
MMM, dakset expert heeft best wel wat licht, waarom is deze foto bedriegend...?  je zit meer op de hoogte van de grill flitser.... daarnaast is de hoek met de dakset groter
en flits de dakset alternerend. dat wil zeggen dan nu links brand... als je de rechtse kant brandend op de foto had gehad of er recht voor had gestaan, was de dakset net zo fel

Hoekleds zijn trouwens feller dan die van de lomax en midimax en  de leds na de voorzijde geplaatst zijn nog feller

vind het niet erg dat je een vergelijking treft op deze manier caprice, echter dan wel op een goede manier gemeten.

over de stelling dat zon dakset een kleine kostenpost is op een auto ben ik het mee eens... helaas doen de opbouwers kiezen voor het goedkoopste passend op de bestekken

Je reageerde op een opmerking van Jerommeke, betreffende waarschijnlijk deze foto's

Een Haztec zo te zien met, wat het op het oog LIJKT, een betere corner-LED module dan de TIR3-achtige montage in de Optimax of MidiMax behuizingen.

Maar zeg nou zelf, op onderstaande foto staat de balk aan....

Het IS dat je het weet omdat de grille-flitser aan staat (alternerend met amber, mag niet volgens mij) maar anders.... en dat heeft niets te maken met het budget van een klapperpistool bij deze diensten me dunkt, zo'n balk is op een gehele opbouw maar een klein kostenpostje. Voor het geld van een kanon komt er dan een klapperpistooltje op het dak, mijns inziens.

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

Hv noord-holland

• Beveiliger,verkeersregelaar,EHBO er
  • Forum gebruiker
Reactie #768 Gepost op: 6 januari 2011, 16:44:19
wat vaan haakarmbak staad er op die eerste haakarm?

AI4

• Forum gebruiker
Reactie #769 Gepost op: 6 januari 2011, 16:51:44
wat vaan haakarmbak staad er op die eerste haakarm?

als ik me niet vergis, schuimvoorraadbak HAB14 van dordrecht?