Tankautospuiten

Auteur Topic: Tankautospuiten  (gelezen 615664 keer)

0 gebruikers (en 26 gasten bekijken dit topic.

RamonVersteeg

• Senior gebruiker
Reactie #1160 Gepost op: 31 mei 2012, 15:05:36
De 1632 van brw Zwolle heeft een metamorfose ondergaan ik denk dat dit ook is in verband met de nieuwe richtlijnen.
Van m'n vorige camera heb ik nog een foto zoals deze voor de verbouwing was.

Voor de metamorfose.

En het resultaat.

Groetjes,
Mark

Mooi geworden!
Alleen hadden ze de lichtbalk wat lager mogen bevestigen.

Firefighter1970-b.d.

• Belangstellende
  • Senior gebruiker
Reactie #1161 Gepost op: 31 mei 2012, 21:07:10
Mooi geworden!
Alleen hadden ze de lichtbalk wat lager mogen bevestigen.

Voor de zichtbaarheid niet, dan krijg je hetzelfde effect als de TS-BT van Kootwijkerbroek, dat de lichtbalk van voren slecht zichtbaar is doordat de lichtbalk achter de zonneklep verdwijnt.

RamonVersteeg

• Senior gebruiker
Reactie #1162 Gepost op: 31 mei 2012, 21:09:19
Voor de zichtbaarheid niet, dan krijg je hetzelfde effect als de TS-BT van Kootwijkerbroek, dat de lichtbalk van voren slecht zichtbaar is

Ja, daar heb je wel gelijk in, maar toch vind ik dit niet zo mooi bevestigd.

guest13079

• Gast
Reactie #1163 Gepost op: 1 juni 2012, 10:15:50
Vind het wel een beetje jammer dat ze dan niet even een nieuwe grill erin zetten, nu zie je dat de grillflitsers kleiner zijn dan de oude, waardoor ze een stukje plastic erbij moeten monteren, ziet er niet uit in mijn ogen. Op de sloop is gemakkelijk aan een grill voor deze voertuigen te komen lijkt mij.

Haageneesch

• Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
  • Foto- en videograaf Den Haag, PPK-houder.
    • Haageneesch
Reactie #1164 Gepost op: 1 juni 2012, 11:13:19
Vind het wel een beetje jammer dat ze dan niet even een nieuwe grill erin zetten, nu zie je dat de grillflitsers kleiner zijn dan de oude, waardoor ze een stukje plastic erbij moeten monteren, ziet er niet uit in mijn ogen. Op de sloop is gemakkelijk aan een grill voor deze voertuigen te komen lijkt mij.
Zou het niet zo zijn dat het belangrijker is dat de flitsers werken en de boel goed vast zit, dan dat een plastic plaatje lelijk staat? Bovendien is het meestal goedkoper de boel praktisch te doen, dan er een mode-item van te maken wat niet altijd praktisch hoeft te zijn...

Vigilant

• Senior gebruiker
Reactie #1165 Gepost op: 1 juni 2012, 16:05:33

Dan kan je er evengoed een facelift atego van gaan maken als je toch bezig bent...

Snyper

• Senior gebruiker
Reactie #1166 Gepost op: 1 juni 2012, 22:07:13
Pure kapitaalvernietiging: prima werkende optische en geluidssignalen vervangen vanwege veranderde regelgeving.

Echt onzin, in deze tijd van bezuinigen en al helemaal niet uitlegbaar!!!

Firefighter1970-b.d.

• Belangstellende
  • Senior gebruiker
Reactie #1167 Gepost op: 1 juni 2012, 23:24:02
Pure kapitaalvernietiging: prima werkende optische en geluidssignalen vervangen vanwege veranderde regelgeving.

Echt onzin, in deze tijd van bezuinigen en al helemaal niet uitlegbaar!!!

Ach, als dat de ergste vorm van kapitaalvernietiging is.
Het probleem is hier in, niet de vervanging van het OGS gebeuren, maar het veranderen van de regelgeving.
Maar laten we eerst eens kijken naar de kapitaalvernietiging welke de EU in regelgeving en verspilling van gelden veroorzaakt.

Snyper

• Senior gebruiker
Reactie #1168 Gepost op: 1 juni 2012, 23:30:08
Ach, als dat de ergste vorm van kapitaalvernietiging is.
Het probleem is hier in, niet de vervanging van het OGS gebeuren, maar het veranderen van de regelgeving.
Maar laten we eerst eens kijken naar de kapitaalvernietiging welke de EU in regelgeving en verspilling van gelden veroorzaakt.

Even los van de (gewijzigde) regelgeving. Er wordt gewoon keihard geld weg gegooit.

Is er nu sprake van een onveilige situatie o.i.d. dan zeg ik, aanpassen.

Maar dat is het gewoon niet.

Rood

• Forum gebruiker
Reactie #1169 Gepost op: 2 juni 2012, 06:44:28
De nieuwe regelgeving geldt volgens mij voor nieuwe voertuigen en niet met terugwerkende kracht voor bestaande voertuigen.
Dan zou de helft van alle TS-en, autoladders etc omgebouwd moeten worden.