Nieuwe ambulance 09140

Auteur Topic: Nieuwe ambulance 09140  (gelezen 2578 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

paul_hartog

• Gast
Gepost op: 11 april 2006, 16:20:16
De 09140 van de ravu is vervangen.
Het mooie sprinterbusje is vervangen voor een Visser 4.

Heb alleen nog geen foto ::)

7194

• Senior gebruiker
Reactie #1 Gepost op: 11 april 2006, 17:07:18
De enigste vreemde eend tussen alle wagens en zelfs die wordt vervangen... Het is toch wat!  ;D

paul_hartog

• Gast
Reactie #2 Gepost op: 12 april 2006, 00:37:09
jah haha idd
blijft een mooie bak die sprinter maar ja die is niet meer  :'( :'( :'(
maar ja het personeel is er aleen maar blij mee want die vonden het nix om mee te rijden

jacky x

• verpleegkundige, vrijwillig brandweerman
  • Forum gebruiker
Reactie #3 Gepost op: 12 april 2006, 13:36:06
jah haha idd
blijft een mooie bak die sprinter maar ja die is niet meer  :'( :'( :'(
maar ja het personeel is er aleen maar blij mee want die vonden het nix om mee te rijden

klopt in vergelijking met de Mercedes E klasses was dit niet echt een vooruitgang. de RAVU heeft ook enige tijd een mercedes sprinter met plastisol koffer-opbouw in dienst gehad maar die ging er ook snel uit. Overigens schijnen de allernieuwste types van visser ook niet echt pratisch te zijn. daar gaat je dure geldje :-\
Veterdiploma EHBO diploma 1BA2AA2 Vis-diploma( vissen tot max 5 kilo) Fiets-behendigheids-diploma Fiets-niet-behendigheids-diploma

7194

• Senior gebruiker
Reactie #4 Gepost op: 12 april 2006, 13:45:44
Die sprinter met plastisol opbouw was de oude 20. Maar dit zal toch al een 5 jaar geleden zijn.  ;) Verder hadden ze na de het overnemen van de ambulancedienst Rijn & Venen nog wat sprinters (oa de 43 en 44) maar ook deze zijn snel vervangen.

Over elke wagen heb je verschillende meningen en zo ook over de visser type 4. De enigste klachten die ik heb gehoord zijn de wegligging en de kleinere ruimte voor de chauffeur.

paul_hartog

• Gast
Reactie #5 Gepost op: 12 april 2006, 15:54:39
In veenendaal was eerst broeder de vries gehuisvest en deze hadden de sprinter besteld.
toen ravu het spulletje over wou nemen mocht dat aleen als ze dus de sprinter ook mee zouden overnemen.
daarom heeft de sprinter hier int veenendaal nog ruime tijd gereden en is dan nu dus vervangen voor een visser 4

jacky x

• verpleegkundige, vrijwillig brandweerman
  • Forum gebruiker
Reactie #6 Gepost op: 13 april 2006, 11:34:39

Over elke wagen heb je verschillende meningen en zo ook over de visser type 4. De enigste klachten die ik heb gehoord zijn de wegligging en de kleinere ruimte voor de chauffeur.

;)ik heb heel veel klachten gehoord. het enigste wat verbeterd schijnt te zijn aan de visser type 4 is het rijcomfort. Voor de rest is hij niet veel beter en schijnt het oude type heel wat beter te zijn :-\
Hij gaat vaak glijden in de bochten terwijl je nog niet eens te hard rijd of het te glad is.
Het slot van het medicijnkastje zit op een verkeerde plek,
er is geen 4e plek meer dus een 2e verpleger of arts moet voorin want achterin is het bankje weg
geen reserve wiel meer en de opblaas-flesjes(ofzoiets) werken ook niet veel beter meer.
en nog veel meer..

alles wat ik erover hoor is niet zo positief ;)
Veterdiploma EHBO diploma 1BA2AA2 Vis-diploma( vissen tot max 5 kilo) Fiets-behendigheids-diploma Fiets-niet-behendigheids-diploma

7194

• Senior gebruiker
Reactie #7 Gepost op: 27 mei 2006, 17:33:22

Voila, de nieuwe 09140. Foto gemaakt tijdens het EK/WK motorcross in Rhenen afgelopen donderdag.

Maarten

• Senior gebruiker
    • Hulpverleningsforum
Reactie #8 Gepost op: 27 mei 2006, 20:20:07
Gerard, heb je ook foto's van die Quad en die aanhanger en ander (particulier) materieel dat op die dag aanwezig was?
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s

7194

• Senior gebruiker
Reactie #9 Gepost op: 27 mei 2006, 22:31:07
Gerard, heb je ook foto's van die Quad en die aanhanger en ander (particulier) materieel dat op die dag aanwezig was?
Hoi Maarten,

Ik heb geen foto van de aanhanger (mobiele poli) en quad. In de toyota topic staat wel een foto van een ander voertuig dat aanwezig was, ook heb ik nog een sportambulance. Deze zal ik binnenkort wel plaatsen.