0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.
Bergingsbedrijf "van Amerongen" uit Arnhem is een van DE bergingsbedrijfen uit Nederland waarmen voertuigen heeft rijden met blauw blauw op het dak en 2-toon sirene. Bijgevoegd foto's van hun (inmiddels ex) duikwagen, mischien dat sommige hem nog wel kennen uit de 112-special van 112-weekend over dit voertuigen en de samenwerking tussen het bergingsbedrijf & gemeente Brandweer. Inmiddels doet het voertuig nu dienst als ondersteuningsvoertuig bij groote omleidingen & afzettingen in de regio Arnhem. Gezien zijn leeftijd (alweer 10jr) zal het voertuig zeer binnenkort vervangen gaan worden. Echt heel zonde want DIT blijft voor mijn het mooiste hulpverleningsvoertuig van Arnhem
Dit is zoals hij er nu uitziet. Ik wist niet zeker waarvan hij was dus had er brandweer Arnhem bijgezet.
Gerard ik weet niet wanneer die foto gemaakt is, Ik heb de foto's namelijk afgelopen Zondag gemaakt dus hij ziet er nu uit zoals de foto's die ik gepost hebt, met blauwe lensen dus. Ik ken hem alleen maar met blauw blauw dus waarschijnlijk hebben ze voor een speciaale gelegenheid er oranje opgedaan (zoals op jouw foto dus), maar dat is dus niet standaard.
In de jaren 70-80 heb ik wel eens een Takelwagen van V.A met OGS zien rijden.