P2000 monitor

Auteur Topic: P2000 monitor  (gelezen 10762 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

Jelmer

  • Bevelvoerder i.o, Brandweer Heerenveen; Ambulancechauffeur Kijlstra Ambulancezorg
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 965
Reactie #10 Gepost op: 12 april 2006, 11:06:35
hmmm en als je die site in bijv. Firefox opent, laadt ie dan wel? Accepteert je browser koekies?
Ook in Firefox doet de site het niet bij mij. Hoe kan ik dat met die koekies controleren?


Rolanddeg

  • Docent, kerninstructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,300
  • Bee-doo Bee-doo
    • De Groot Brandwachten
Reactie #11 Gepost op: 12 april 2006, 14:53:04
extra ---> internet opties ---> privacy ---> zorgen dat die schuif op normaal staat... (bedoel cookies ;))


Jelmer

  • Bevelvoerder i.o, Brandweer Heerenveen; Ambulancechauffeur Kijlstra Ambulancezorg
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 965
Reactie #12 Gepost op: 12 april 2006, 18:27:27
extra ---> internet opties ---> privacy ---> zorgen dat die schuif op normaal staat... (bedoel cookies ;))
Ik begreep al dat je cookies bedoelde. De schuif stond al normaal, maar zelf als ik hem op laag zet doet de site het niet  :'(.
Ik heb ook al contact opgenomen met pd5hw, maar als iemand nog een idee heeft waar het aan kan liggen...


Rolanddeg

  • Docent, kerninstructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,300
  • Bee-doo Bee-doo
    • De Groot Brandwachten
Reactie #13 Gepost op: 20 april 2006, 17:58:50
weetje... PD5HW wil nu ook opeens niet meer bij mij openen... best jammer, aangezien hij wel piept als een gek :-\


Thijs

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 694
    • www.1-1-2forum.nl
Reactie #14 Gepost op: 20 april 2006, 21:13:05
ik gebruik zelf www.p2000mm.nl
krijg bij een melding een kleine pop-up in beeld en het heeft mooie geluidjes


Rémon Duivestein

  • Gast
Reactie #15 Gepost op: 22 april 2006, 10:08:43
pd5hw doet het bij mij ook niet.. even aan een vriendin van em gevraagd maar die heeft het zelfde probleem... dus denk dat er iets mis is bij de beheerder. ;)


Firechief P

  • Manschap A / oefenleider / bevelvoerder
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,923
  • waarom gebeurt alles als ik er niet ben?
    • www.pjdekok.nl
Reactie #16 Gepost op: 22 april 2006, 10:12:50
pd5hw doet het bij mij ook niet.. even aan een vriendin van em gevraagd maar die heeft het zelfde probleem... dus denk dat er iets mis is bij de beheerder. ;)

Om even te bevestigen, ook hier in het midden in het land geen contact met Pd5hw te krijgen.


Thijs

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 694
    • www.1-1-2forum.nl
Reactie #17 Gepost op: 22 april 2006, 10:15:18
Hier in Drachten doet ie het ook niet, ook ligt het forum eruit. Er is een klein probleempje daar.


Rémon Duivestein

  • Gast
Reactie #18 Gepost op: 22 april 2006, 11:02:26
Hier in Drachten doet ie het ook niet, ook ligt het forum eruit. Er is een klein probleempje daar.

Een kleintje maar...  ;D


Henkie

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 365
Reactie #19 Gepost op: 22 april 2006, 11:25:25
ik gebruik zelf www.p2000mm.nl
krijg bij een melding een kleine pop-up in beeld en het heeft mooie geluidjes

Hej,
Ik heb die minimonitor ook geinstaleerd maar begrijp niet hoe ik hem moet programeren. Kan iemand misschien ff laten horen hoe die dat doet. Ik wil graag de regio Noord Oost Gelderland er in hebben.