Voertuig foto's gezocht

Auteur Topic: Voertuig foto's gezocht  (gelezen 2052 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Bjorn_Leek

• Gast
Gepost op: 12 april 2006, 14:24:33
Hallo,

Ik heb een privé verzameling van voertuigfoto's van de nederlandse brandweer, deze sla ik allemaal op in een database met zoveel mogelijk gegevens erbij, dit word niet gepubliceerd of afgedrukt, het is gewoon voor prive doeleinden. Bij deze wil ik vragen of u ook foto's voor mij heeft in hoge resolutie (minimaal 640x480 pixels). Vermeld bij elke foto graag (voor zover u dit weet) de volgende gegevens:

-Regio
-Standplaats
-Roepnummer
-Type voertuig (TS, HW, HV, VC, DA, enz.)
-Merk van het voertuig
-Opbouw (door welke firma gemaakt?)
-Kenteken
-Datum in dienst
-Datum uit dienst
-Bijzondere informatie (alle overige gegevens, bijvoorbeeld werkhoogte van een hoogwerker, Inhoud watertank TS, enz.)
-Fotograaf (wie heeft de foto gemaakt?)

Ik ben op zoek naar foto's van Nederlandse korpsen en bedrijfsbrandweer korpsen (dus niet buitenlands), Alle soorten foto's (voertuigen, vaartuigen, containers, enz.) zijn welkom op info@brandweer-hilversum.nl

Hier onder even een paar screenshotjes van mijn database zodat je kunt zien wat ik met de ingezonden foto's doe.

LET OP !!! : Ik krijg via de e-mail veel verzoeken van mensen die de database ook willen hebben, degene die de database voor mij heeft gemaakt geeft mij geen toestemming om deze door te sturen. Foto's ruilen of vragen aan mij is geen probleem!

Alvast bedankt!

Bjorn Leek

Robinh

• Senior gebruiker
Reactie #1 Gepost op: 14 april 2006, 22:19:30
Met welke programma heb je die database gemaakt ??

PS: Ik heb nog foto`s van voertuigen uit Twente, PM maar effe.
OP AL MIJN GEPLAATSTE FOTO`S ZIT COPYRIGHT!

mario m

• Senior gebruiker
  • Bezoek mijn website!
    • Hulpdiensten modelbouwforum
Reactie #2 Gepost op: 14 april 2006, 23:20:31
Met welke programma heb je die database gemaakt ??

PS: Ik heb nog foto`s van voertuigen uit Twente, PM maar effe.

Microsoft access.

Mvg,

Denker

• Ploegleider BHV + EHBO
  • Forum gebruiker
Reactie #3 Gepost op: 5 juni 2006, 21:08:48
Ik heb zoiets een paar jaar geleden ook opgezet, maar dan voor voertuigen voor brandweer Almelo. Het resultaat staat nog steeds online (ik houd het niet bij, maar voor naslag staat het wel online). Je kunt het bekijken op http://www.brandweertwente.tk. Stuur me even een PM of een mail en ik heb nog meer voertuiggegevens van heel Twente voor je.