C2000 portofoons, nog even wennen;

Auteur Topic: C2000 portofoons, nog even wennen;  (gelezen 15616 keer)

0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.

Nozzle

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 234
Reactie #30 Gepost op: 4 mei 2006, 19:49:15
Nokia THR880i

mvg
Mike"die vanaf vandaag zijn eigen C2000 porto heeft"
Wees er maar mee gezegend!  :-X


Bart S

  • Gast
Reactie #31 Gepost op: 4 mei 2006, 21:03:11
Nokia THR880i

mvg
Mike"die vanaf vandaag zijn eigen C2000 porto heeft"


.... Bart, die vandaag weer een paar agenten jaloers naar zijn noodknop zag kijken ;D


Joffry Ambu-Vpk

  • Ambulanceverpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,455
  • Ambulanceverpleegkundige
Reactie #32 Gepost op: 5 mei 2006, 17:24:46

.... Bart, die vandaag weer een paar agenten jaloers naar zijn noodknop zag kijken ;D

whahahahhahaha LOL  ;D ;D ;) en allemaal jaloers natuurlijk.. :D
HBO-V, ACLS, IC, SOSA, PHTLS, PALS, LOV. PO AMLS en nog wat andere semi-interessante afkortingen. Ambulanceverpleegkundige instructeur (P)BLS AED, rod


mike

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,931
Reactie #33 Gepost op: 6 mei 2006, 13:43:43
Ik kan je een ding vertellen. Die noodknop is ***. Zit haast geen weerstand op dus het is mij ook al gebeurd om dat ding in te drukken. Van mij mag die er vandaag nog af.

mvg
Mike


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #34 Gepost op: 6 mei 2006, 16:18:12
Ik kan je een ding vertellen. Die noodknop is ***. Zit haast geen weerstand op dus het is mij ook al gebeurd om dat ding in te drukken. Van mij mag die er vandaag nog af.

mvg
Mike

In sommige regio's zit er een vertraging van 2 seconden op.... ::) ::) ;) Dus pas na 2 seconden ingedrukt houden wordt hij geactiveerd...  ;) :)


Bart S

  • Gast
Reactie #35 Gepost op: 6 mei 2006, 18:26:12
Ik kan je een ding vertellen. Die noodknop is ***. Zit haast geen weerstand op dus het is mij ook al gebeurd om dat ding in te drukken. Van mij mag die er vandaag nog af.

Ik zag een leuke 'oplossing' bij één van je collega's: portio niet aan de riem maar in het borstzakje. Maar of dat prettig werkt weet ik niet. Vind hem zelf ook prettiger aan de riem.


Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
Reactie #36 Gepost op: 6 mei 2006, 22:13:35
Ik zag een leuke 'oplossing' bij één van je collega's: portio niet aan de riem maar in het borstzakje. Maar of dat prettig werkt weet ik niet. Vind hem zelf ook prettiger aan de riem.

En dan moet je even voorover bukken...........en plof porto op de grond  :P


mike

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,931
Reactie #37 Gepost op: 7 mei 2006, 01:19:22
Wij moeten ook de porto dragen op de schouder met een speciale clip en houder. Dit ivm met het GPS signaal wat in de porto zit. Alleen werkt dat niet met dat mooie weer. Want op je overhemd blijft dat niet zitten.

mvg
Mike


tcf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 882
Reactie #38 Gepost op: 7 mei 2006, 11:08:04
Wij moeten ook de porto dragen op de schouder met een speciale clip en houder. Dit ivm met het GPS signaal wat in de porto zit. Alleen werkt dat niet met dat mooie weer. Want op je overhemd blijft dat niet zitten.

mvg
Mike

Niet???
Bij mij wel hoor, gewoon aan je epaulet ;)


mike

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,931
Reactie #39 Gepost op: 7 mei 2006, 12:40:47
Niet???
Bij mij wel hoor, gewoon aan je epaulet ;)
Oke, ik ga het eens proberen maar zak je epaulet niet helemaal naar beneden?

mvg
Mike