03 juni 2011 Dreamnight at the zoo @ Artis Amsterdam

Auteur Topic: 03 juni 2011 Dreamnight at the zoo @ Artis Amsterdam  (gelezen 88352 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Gast

  • Gast
Reactie #100 Gepost op: 5 juni 2010, 13:12:45
Niet eens zo'n gek idee, of achter op de klep van het afsluitende voertuig (Transporter of welke dan ook) een grote magneetplaat of sticker of poster met uitleg.
De tekstborden in de stad "Er is niks aan hand, ga wel aan de kant" vond ik perfect, zoiets achter op de afsluitende voertuigen misschien  O0


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #101 Gepost op: 5 juni 2010, 14:41:18
Een idee zou misschien kunnen zijn om een grote omroep (NOS/RTL etc) eens mee te laten kijken met bijvoorbeeld een gezin.
Ik hoor al meerdere jaren dat kinderen, ouders en overige familie weken naar het gebeuren toe leven, iets wat ook bij de vrijwilligers het geval is.

Een reportage vanaf de ''eerste kriebels'', de route, Artis zelf en vervolgens de afsluiting.

Laten zien wat het inhoud, uitleggen dat iedereen het vrijwillig doet. Kun je het nog als PR voor de hulpdiensten zien ook ....

Vang je twee vliegen in een klap ;)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Martijn Slotboom

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,279
  • Laten we het gezellig houden op het forum
Reactie #102 Gepost op: 5 juni 2010, 17:55:16
Een idee zou misschien kunnen zijn om een grote omroep (NOS/RTL etc) eens mee te laten kijken met bijvoorbeeld een gezin.
Ik hoor al meerdere jaren dat kinderen, ouders en overige familie weken naar het gebeuren toe leven, iets wat ook bij de vrijwilligers het geval is.

Een reportage vanaf de ''eerste kriebels'', de route, Artis zelf en vervolgens de afsluiting.

Laten zien wat het inhoud, uitleggen dat iedereen het vrijwillig doet. Kun je het nog als PR voor de hulpdiensten zien ook ....

Vang je twee vliegen in een klap ;)



Dat ben ik geheel met je eens jeroen ,
Ik sprak vandaag een collega die moest in de remmen met z'n vrachtwagen op de A9 voor de stoet
heb hem even uitgelegd wat het inhield , hij dacht dat er heel wat aan de hand was

ons bedrijf doet deze maand ook een truckrun door de beemster e.o
als het goed is rijdt ik ook mee

vind dat soort evenementen een prachtig initiatief


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #103 Gepost op: 5 juni 2010, 18:57:08
Een idee zou misschien kunnen zijn om een grote omroep (NOS/RTL etc) eens mee te laten kijken

Vang je twee vliegen in een klap ;)

Inderdaad. Is dat nog nooit gebeurt dan..? Beter niet Hart van Nederland, want  die berichten zelfs over een verlopen potje pindakaas uit de buurtsuper...o.i.d.

Nou meelezers van NOS/RTL; doe hier wat mee!  ;)


Sheriff

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 159
Reactie #104 Gepost op: 5 juni 2010, 21:54:30
Wel vreemd voor een evenement dat al zoveel (10?) jaar loopt. Ik zal het in het evaluatieformulier vermelden, jullie ook ?


Rem112Almere

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 320
  • www.hv-almere.nl
Reactie #105 Gepost op: 5 juni 2010, 22:54:08
ik kreeg gewoon kippenvel van.stond eerst bij knooppunt muiderberg op de brug boven de A1/A6 waar ze onder me langs gingen.
ik zag gewoon dat de hulpverleners er van genoten.
in almere die avond ook. iedereen was in een vrolijke stemming.
vlak voordat de stoet Struisvogel aankwam bij het flevoziekenhuis stond er nog een beetje buitenlands achtig type midden op de weg stil om te vragen waarom we er stonden. aangezien de motoren al op het kruispunt waren someerde ik hem om door te rijden waarna ik een grote bek kreeg en niet zo stoer moest doen. andere reageerde daar integen heel erg leuk dat ze het een goeie actie vonden.

dat vond ik ook
Hulpverleners en mensen die er aan mee hebben geholpen
You did a great job O0


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #106 Gepost op: 5 juni 2010, 22:56:25

vlak voordat de stoet Struisvogel aankwam bij het flevoziekenhuis stond er nog een beetje buitenlands achtig type midden op de weg stil om te vragen waarom we er stonden. aangezien de motoren al op het kruispunt waren someerde ik hem om door te rijden waarna ik een grote bek kreeg en niet zo stoer moest doen.

En wat was jouw rol precies bij dit evenement? Burger / HV / anders?


JordyDelwel

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,525
  • www.DelwelFotografie.nl
Reactie #107 Gepost op: 5 juni 2010, 23:20:23

Meer foto's: http://www.delwelfotografie.nl/?p=842

En de 1e video: er zullen nog een aantal delen volgen.
04/06/10 Dreamnight at Artis 2010 [Deel 1]
Fotograaf Harderwijk e.o. http://www.DelwelFotografie.nl


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #108 Gepost op: 5 juni 2010, 23:32:05
Mooie bijdrage, TAS!


Ben ook benieuwd naar de overige filmpjes van de andere forummers! O0


Rem112Almere

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 320
  • www.hv-almere.nl
Reactie #109 Gepost op: 5 juni 2010, 23:38:44
En wat was jouw rol precies bij dit evenement? Burger / HV / anders?
burger/ foto/videograaf