03 juni 2011 Dreamnight at the zoo @ Artis Amsterdam

Auteur Topic: 03 juni 2011 Dreamnight at the zoo @ Artis Amsterdam  (gelezen 92541 keer)

0 gebruikers (en 12 gasten bekijken dit topic.

Dion Manschot

• Hulpverlening Noord-Holland
  • Forum gebruiker
  • Don't Stop Believing
    • 112NHN
Reactie #190 Gepost op: 24 maart 2011, 19:58:46
Tis te belachelijk voor woorden... Voor een marathon kan de hele stad worden afgesloten maar voor zieke kindjes doen mensen moeilijk!!  

Het gaat in ieder geval door...

Ben benieuwd of het weer zo'n prachtig spektakel wordt als vorig jaar!!
Ik ben in iedergeval weer van de partij om beelden te maken :)

JackM

• HBT, ICET SAVER methodiek
  • Senior gebruiker
Reactie #191 Gepost op: 25 maart 2011, 21:11:20
Tis te belachelijk voor woorden... Voor een marathon kan de hele stad worden afgesloten maar voor zieke kindjes doen mensen moeilijk!!  

Het gaat in ieder geval door...
Jij wilt de reactie van de gemiddelde Amsterdammer niet horen hoor, als ze te horen krijgen dat ze moeten even moeten omrijden voor een marathon....
Wees duidelijk, niet halfbakken, en vooral : recht voor de raap wanneer nodig,dan kom je het verste.

Sheriff

• Forum gebruiker
Reactie #192 Gepost op: 27 maart 2011, 14:33:42
Het lijkt dit jaar (in afgeslankte vorm) toch door te gaan, maar niet onder de bezielende leiding van de TSH. Er is/komt een nieuw organisatieteam. Tot op heden heb ik van deze "nieuwe organisatie" nog geen plan (vervoer) gezien.

Zeer verontrustend, de tijd dringt !

Gast

• Gast
Reactie #193 Gepost op: 27 maart 2011, 14:42:18
Feitelijk dus niets nieuws, dat is exact zoals de TSH het in hun mailtje in eerste instantie al liet blijken.........

Inderdaad zeer verontrustend............

vlinder

• HAP Politie Eenheid Amsterdam
  • Forum gebruiker
Reactie #194 Gepost op: 29 maart 2011, 19:43:09
Jij wilt de reactie van de gemiddelde Amsterdammer niet horen hoor, als ze te horen krijgen dat ze moeten even moeten omrijden voor een marathon....

Ik ken ze, heb meer dan eens serieus moeten knokken...

Hoop dat ze het goed op de rit krijgen, al die lachende kinder gezichtjes wil ik niet missen..

mike

• Senior gebruiker
Reactie #195 Gepost op: 29 maart 2011, 19:49:23
Ik ken ze, heb meer dan eens serieus moeten knokken...

Hoop dat ze het goed op de rit krijgen, al die lachende kinder gezichtjes wil ik niet missen..

Hmm volgens mij kan ik me nog iets herinneren met een idioot die op de Stationweg vol door de dranghekken heen ging.......... Met zijn personenauto wel te verstaan >:(

Red

• HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
Reactie #196 Gepost op: 29 maart 2011, 19:51:00
Ik weet van afgelopen jaar dat er op een niet nader te noemen locatie, bij een niet nader te noemen collega precies hetzelfde gebeurde. Ik weet wel dat de niet nader te noemen verdachte een uitstapje naar de politiecel kreeg.
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.

vlinder

• HAP Politie Eenheid Amsterdam
  • Forum gebruiker
Reactie #197 Gepost op: 29 maart 2011, 19:58:37
Mike hebben wij niet eens gezellig samen in oost gestaan?????? Mijn hele busje leeggespoten  ;)

mike

• Senior gebruiker
Reactie #198 Gepost op: 29 maart 2011, 20:07:31
Mike hebben wij niet eens gezellig samen in oost gestaan?????? Mijn hele busje leeggespoten  ;)

Ja dat klopt een beetje Peper doet soms wonderen :-X

Gast

• Gast
Reactie #199 Gepost op: 9 april 2011, 12:34:20
Zeer verontrustend, de tijd dringt !

Ik heb nog helemaal niets ontvangen over doorgang van Dreamnight, na de berichtgevingen over de interventie van Dhr. van der Laan zou het logisch geweest zijn als de mail, waarin aangekondigd werd dat het geen doorgang zou hebben, werd ingetrokken.
Iemand die wel meer info heeft inmiddels?