Beste deelnemers, lezers,
Zo zijn we dan gekomen aan het einde van de maand, en dus ook aan het einde van de casus. Ik wil iedereen bedanken die deze casus (of een gedeelte ervan) gevolgd heeft, en/of bijgedragen heeft.
Hoewel we 16 dagen hittegolf in deze casus mochten bijtellen is er toch redelijk deelgenomen.
Dit was de eerste duo-casus, en het is mij persoonlijk goed bevallen. Ik zou zo weer een duo-casus doen. Echter: de afstemming kost behoorlijk veel tijd. Maar omdat we beide een ander vak/interesse gebied hebben is de taakverdeling vrij makkelijk geweest.
Het medische gedeelte van deze casus is (helaas) te weinig belicht. Jammer, maar het is niet anders. Warmte en vakantie hebben hier voor gezorgd, volgende keer beter.
brw_Arie bedankt voor je inzet, je hulp en ondersteuning.
Ook wil ik 'louis van t' bedanken voor zijn informatie over luchtvaart, hydrazine en de desbetreffende rampbestrijding. Ik durf te stellen dat je meer wist dan wij over het onderwerp, bedankt voor kennis die je met ons wilde delen. Als er mensen zijn die deze informatie ook willen hebben, geef me een PM dan stuur ik 't door.
Arie zal de brandweerinzet nog even bespreken, de 'leuke' (vooral medische) dingetjes die niet aan bod zijn gekomen: wellicht een volgende casus
Groeten
Uppie