Ik versta onder verkrachting iets anders.. Je kan iets mooi vinden of niet..
Het beeldmerk wat wij gebruiken staat voor onze doelstellingen, en dat beeld merk staat nu ook op onze boot.. Als jij er problemen mee hebt, kan je een beargumenteerde brief sturen naar het bestuur van Stichting MedicalRescue.NL, Postbus 208, 8260 AE KAMPEN
Peter,
ik neem aan dat je mijn punt snapt. Door telkens veranderingen in de SOL aan te brengen, verliest het zijn "kracht". De SOL is voor menig omstander toch al zo moeizaam te begrijpen. Maak het dan niet nog moeilijker door er meerdere mutulaties van te maken. Houd het simpel en voer op de Chester en je voertuig een SOL zonder de abseilende meneer.
Wat je verder met je briefpapier etc van de stichting doet, zal me worst zijn. Maar in je repressieve taak tijdens evenementen etc is duidelijkheid je kracht.
In het verlengde van de andere discussie die loopt over de wettelijke kaders van het gebruik van de SOL, hier een nieuwe topic om te praten over de wenselijkheid van het gebruik van de SOL door andere organisaties dan ambulancediensten.
De stelling van deze topic is : Als allerhande organisaties de SOL gaan gebruiken, dan verliest het symbool zijn eigenlijke betekenis en daarmee zijn waarde.
Ik wil wel even voorstellen om ons te beperken tot organisaties in het algemeen en niet een bepaald bedrijf of vereniging in de schijnwerpers te zetten.
Target77,
de bovenstaande quote is de start/ afsplitsing van de eerder gestarte topic over de SOL. Misschien moet je eerst eens lezen.
Geloof alleen wel dat dit voorgaande niets, maar dan ook echt niets, met de vraagt te maken heeft waarmee deze topic begonnen is.......
En als dit vervolgens je antwoorden zijn, vraag ik me af wat JIJ als Mod. eigenlijk toe wilt voegen. Ik had je reeds via een PM gevraagd om normaal te reageren, maar klaar blijkelijk ben je daar niet toe in staat en vervuil je met je opmerkingen het forum en schaadt JIJ de discussie.
RR
(die toevoegingen van passanten zeer irritant vindt)