Bezoek aan het MMT Team Rotterdam Airport

Auteur Topic: Bezoek aan het MMT Team Rotterdam Airport  (gelezen 13940 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Ferrari_F50

  • Gast
Gepost op: 23 april 2006, 17:52:33
Laatst had ik zelf het ideé om eens te gaan bellen naar het MMT Team in Rotterdam, een heel gezeik met de telefoonnummers maar uiteindelijk kreeg ik dan de Lifeliner Piloot aan de telefoon, ik vroeg hem of ik eens langs kon komen op afspraak om wat foto's te maken van de Lifeliner en de Mercedes Vito, maar dat kon allemaal niet want ze mochten mij niet toelaten op het terrein, want het was luchtvaarterrein enz enz. Er klopt helemaal niets van want ik heb een aantal vrienden en die zijn daar al eens een paar keer langs geweest om daar foto's te maken, deze piloot had naar mijn zeggen gewoon geen zin om mensen toe te laten die wat foto's wilde maken van de Lifeliner en de MMT Trauma Bus. Ik vindt het erg jammer en dan ook niet begrijpelijk dat andere mensen het wel mogen, en dan nog iets ik sprak laatst een brandweerman en die werkt ook als brandweerfotograaf en die zei tegen mij je kan ook eens langs gaan bij de luchthavenbrandweer van Rotterdam-Airport, als er dan een aantal mensen zitten dan willen ze je wellicht een demonstratie geven of een rondleiding geven, dit heb ik tevens nog niet gevraagd en daar ben ik ook nog niet langs geweest maar dit is dan toch ook luchthaventerrein of ben ik nu gek  >:(




N9213Q

  • Gast
Reactie #1 Gepost op: 23 april 2006, 18:00:21
Toverwoorden zijn: Geduld, normaal gedrag, bergen foto's maken en opsturen, veel je gezicht laten zien.  :)


ArieScanner

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,623
  • Met vriendelijke Groet, ArieScanner
    • Persmoment.nl - This is the moment!
Reactie #2 Gepost op: 23 april 2006, 18:02:46
Je kan ook hele mooie plaatjes maken door het hek heen... maar ik snap dat je een rondleiding leuker vind. Ik weet niet hoe het precies zit bij Zestienhoven, maar bij de Lifeliner 2 op het VUMC die krijgen ook heel vaak aanvragen binnen van rondleidingen en doen dat ook niet zomaar. Ze houden er niet zo van om zomaar iedereen toe te laten. Er staat op de brievenbus ook een adres en misschien moet je een brief sturen of via via regelen. Er zijn hier op het forum genoeg mensen die contacten hebben met de Lifeliner 2...
Persmoment.nl - Fotografie: www.persmoment.nl  Brandweer Diemen Web-Log: www.kazernediemen.web-log.nl


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #3 Gepost op: 23 april 2006, 18:57:58
Je kan ook hele mooie plaatjes maken door het hek heen... maar ik snap dat je een rondleiding leuker vind. Ik weet niet hoe het precies zit bij Zestienhoven, maar bij de Lifeliner21 op het VUMC die krijgen ook heel vaak aanvragen binnen van rondleidingen en doen dat ook niet zomaar. Ze houden er niet zo van om zomaar iedereen toe te laten. Er staat op de brievenbus ook een adres en misschien moet je een brief sturen of via via regelen. Er zijn hier op het forum genoeg mensen die contacten hebben met de Lifeliner 2...

en jij beheert de website over de lifeliner 1  ::)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


ArieScanner

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,623
  • Met vriendelijke Groet, ArieScanner
    • Persmoment.nl - This is the moment!
Reactie #4 Gepost op: 23 april 2006, 19:11:00
haha, ik bedoelde uiteraard de Lifeliner 1. Die cijfers zitten zo dicht bij elkaar ;) :)
Persmoment.nl - Fotografie: www.persmoment.nl  Brandweer Diemen Web-Log: www.kazernediemen.web-log.nl


royke777

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 220
Reactie #5 Gepost op: 23 april 2006, 20:34:47
Het algemeen verhaaltje over toelating op luchthaven terein klopt wel .
Indien geen pasje is toelating vrijwel onmogelijk .
vooral op grotere luchthavens hoef je zoiets niet te proberen .
Er valt altijd wel iets te regelen met een dag pasje ofzo of gewoon effe snel snel .
Maar zonder pasje en de KMAR in de buurt zou ik dit niet proberen
Groetjes Roy Loyson   My Pictures on airliners[/


Ferrari_F50

  • Gast
Reactie #6 Gepost op: 23 april 2006, 21:10:01
Het algemeen verhaaltje over toelating op luchthaven terein klopt wel .
Indien geen pasje is toelating vrijwel onmogelijk .
vooral op grotere luchthavens hoef je zoiets niet te proberen .
Er valt altijd wel iets te regelen met een dag pasje ofzo of gewoon effe snel snel .
Maar zonder pasje en de KMAR in de buurt zou ik dit niet proberen

Vindt je Rotterdam Airport groot dan, ik zou het eerder een regionaal vliegveldje willen noemen, dit komt doordat die bewoners daar te veel te klagen hebben, ten eerste weet je toch dat als je vlakbei een luchthaven woont je overlast van vliegverkeer en ga dan ook niet lopen zeiken want dat zijn de risico's gewoon!


scoutcow

  • Anesthesiemedewerker io
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,111
    • Rhovanion
Reactie #7 Gepost op: 23 april 2006, 21:35:39
Het is een redelijk vliegveld, met genoeg internationale vluchten en ook een strenge bewaking, dus je komt echt niet zomaar op dat vliegveld. Bovendien, als het MMT zomaar iedereen toe zou laten bij hun heli, zouden ze meer bezig zijn om mensen rond te leiden bij hun heli dan met hun eigenlijke werk...


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #8 Gepost op: 23 april 2006, 21:36:47
Meestal lukt het meer als je vriendelijk bent, inderdaad je gezicht laten zien (en je contacten hebt....  ;D ;D). LL is geen museum of een voorlichtingscentrum maar een operationele 'basis'. Ze zijn er niet voor rondleidingen maar voor het helpen van mensen. Als je dus rondgeleid wordt is een gunst van de piloten (en medici) en een gunst wordt je verleent die kan je niet eisen...  ;)

Als er net een inspectie is op RA en jij loopt daar rond zonder pasje, toestemming, enz. heb jij een groot probleem en RA ook..... ;)


Ferrari_F50

  • Gast
Reactie #9 Gepost op: 23 april 2006, 21:39:31
Meestal lukt het meer als je vriendelijk bent, inderdaad je gezicht laten zien (en je contacten hebt....  ;D ;D). LL is geen museum of een voorlichtingscentrum maar een operationele 'basis'. Ze zijn er niet voor rondleidingen maar voor het helpen van mensen. Als je dus rondgeleid wordt is een gunst van de piloten (en medici) en een gunst wordt je verleent die kan je niet eisen...  ;)

Als er net een inspectie is op RA en jij loopt daar rond zonder pasje, toestemming, enz. heb jij een groot probleem en RA ook..... ;)

Een rondleiding hoeft van mij nu ook weer niet :P Ik wil alleen een mooie foto hebben van de MMT Lifeliner 2 en het MMT Mercedes Vito Busje. Anders zou ik op een melding af moeten gaan en dat ik dan zo de Traumaheli op de foto krijg ;)