Wie gaat er naar de Westergasfabriek?

Auteur Topic: Wie gaat er naar de Westergasfabriek?  (gelezen 3532 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Rood123

• Forum gebruiker
Gepost op: 30 mei 2008, 12:13:00
Hallo allemaal,

Vorige week kreeg ik van het rode kruis alle papieren voor het concert van Mika in de Westergasfabriek binnen.
Nu zag ik op de website van MAI dat er 6 concerten zijn dus heb ik de leukste maar uitgezocht.
Vorig jaar ben ik er ook 1 avond geweest en het was verschrikkelijk gezellig.

Nu ben ik wel benieuwd wie er nog meer gaan en naar welk concert. Wie weet komen we elkaar tegen.

Groeten,

Rood

Golly

• Medisch Milieukundig Adviseur en GAGS i.o. bij een GGD/VR
  • Senior gebruiker
  • Hulpverlenen bij Rampen en Evenementen
    • Rode Kruis Den Haag
Reactie #1 Gepost op: 2 juni 2008, 16:19:17
Gaat deze samenwerking met de MAI wel nog door?????
Vrijwillig: Evenementenhulpverlener, TL Noodhulpteam, Onderzoeker Nederlandse Rode Kruis

Rood123

• Forum gebruiker
Reactie #2 Gepost op: 2 juni 2008, 17:21:11
Wat ik begrijp uit de brief heeft het geen consequenties voor de inzetten waar ik mij voor opgegeven heb.
Dus ook niet voor de Westergasfabriek.
Ik heb mij via MAI hiervoor ingeschreven dus ik laat hem lekker in de agenda staan en ben van de partij.

ThomasW

• Forum gebruiker
Reactie #3 Gepost op: 24 juni 2008, 17:24:24
Jeps, ik ga ook naar het Westerpark! Vorig jaar was ik bij bijna alle concerten en ik vond het een erg mooie inzet. Medisch niet zo heel interessant, maar goeie sfeer en leuke muziek!

Rood123

• Forum gebruiker
Reactie #4 Gepost op: 25 juni 2008, 09:24:05
Welke concerten Thomas?
Ik kan helaas maar eentje door omstandigheden maar vanwege de gezelligheid is de locatie inderdaad een aanrader.
Ik ga naar Mika

Druifje

• Forum gebruiker
  • Je leeft maar zo kort en je bent zo lang dood.....
Reactie #5 Gepost op: 25 juni 2008, 09:43:25
Jeps, ik ga ook naar het Westerpark! Vorig jaar was ik bij bijna alle concerten en ik vond het een erg mooie inzet. Medisch niet zo heel interessant, maar goeie sfeer en leuke muziek!

Als je naar het westerpark gaat, zal het stil zijn... denk dat de meesten van dit topic echt naar de westergasfabriek gaan!!! ;-)
De dingen waar ik tegen ben, die ben ik liever voor.....

Michel D.

• POL/NRK/SIGMA
  • Senior gebruiker
Reactie #6 Gepost op: 27 juni 2008, 18:50:38
Mij zul je tegenkomen bij Radiohead, REM en wellicht ook nog Massive Attack!

gr. Michel

ThomasW

• Forum gebruiker
Reactie #7 Gepost op: 7 juli 2008, 20:30:05
Als je naar het westerpark gaat, zal het stil zijn... denk dat de meesten van dit topic echt naar de westergasfabriek gaan!!! ;-)

En denk je dat die openluchtconcerten in de gasfabriek zijn of in het daarnaast gelegen westerpark, je weet wel, met dat grote podium  8) ;)
Ik ga trouwens morgen naar het concert van Mika, hulpverlenen uiteraard (wat moet je anders doen bij een concert?) Maar ik hoop dat het dan wat fijner weer is dan vandaag...

Rood123

• Forum gebruiker
Reactie #8 Gepost op: 8 juli 2008, 07:47:49
Dan gaan wij elkaar tegen komen.Het is inderdaad achter/naast/tussen de fabriek en de spoorlijn