Kijkje bij Brandweer Schiphol.

Auteur Topic: Kijkje bij Brandweer Schiphol.  (gelezen 8496 keer)

0 gebruikers (en 12 gasten bekijken dit topic.

Smoke

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 294
Reactie #10 Gepost op: 24 april 2006, 20:48:05
Oh? Wazig dat ze dat dan in het telefoonboek zetten als nummer van BRW Schiphol....?

Waarom wazig???????? het is tog logisch dat je dan de (alarm)centrale krijgt..............................
BRANDWEERMAN/VROUW WORD JE NIET, DAT BEN JE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #11 Gepost op: 24 april 2006, 20:52:17
Mag het hier niet geplaatst worden terwijl het op internet te vinden is dan?

Alles wat op internet te vinden hoeft hier niet geplaatst te worden....  ;D ;) :)


Bart S

  • Gast
Reactie #12 Gepost op: 24 april 2006, 22:44:49
Waarom wazig???????? het is tog logisch dat je dan de (alarm)centrale krijgd..............................

Nou, uit de reactie van BRWM -vincent begreep ik dat hij op een alarmlijn binnenkwam..... en dat hadden ze er even niet bij gezet in het telefoonboek, anders had ik dat nummer natuurlijk niet gegeven.


Smoke

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 294
Reactie #13 Gepost op: 25 april 2006, 00:46:12
Nou, uit de reactie van BRWM -vincent begreep ik dat hij op een alarmlijn binnenkwam..... en dat hadden ze er even niet bij gezet in het telefoonboek, anders had ik dat nummer natuurlijk niet gegeven.

Je hebt gelijk, maar uit ervaring weet ik dat dat nummer het algemene nummer is van de brandweer, en die komt binnen via de AC van schiphol. Sie Sa Snappie  ;D  :D  ;)
BRANDWEERMAN/VROUW WORD JE NIET, DAT BEN JE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Ferrari_F50

  • Gast
Reactie #14 Gepost op: 26 april 2006, 11:40:58
Bestaat er dan niet gewoon een kazernetelefoonnummer zonder dat je via de AC binnenkomt, heb het zelf ook welleens gehad toen kreeg ik een nummer wat mij zou leiden naar de Ambulancepost en toen kreeg ik opeens de meldkamer aan de telefoon, niet helemaal de bedoeling dus, maar gelukkig werd die vrouw niet boos ze begreep het gelukkig.


N9213Q

  • Gast
Reactie #15 Gepost op: 26 april 2006, 17:18:30
0900-8008 KPN -------> Voorlichting Brandweer Schiphol. Wees creatief en laat je grijze massa ook wat doen.... :P


fire dept vincent

  • Gast
Reactie #16 Gepost op: 28 april 2006, 14:53:42
Ik zoek het nummer van brandweerschiphol niet advies hoe ik er kan komen ;)


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #17 Gepost op: 28 april 2006, 16:21:47
0900-8008 KPN -------> Voorlichting Brandweer Schiphol. Wees creatief en laat je grijze massa ook wat doen.... :P
Ik zoek het nummer van brandweerschiphol niet advies hoe ik er kan komen ;)

ik denk dat als je de voorlichting aan de lijn krijgt, dat zij jouw wel verder kunnen helpen! Zoals n9213Q al zei, laat je grijze massa eens wat doen!
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Menneke86

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 401
Reactie #18 Gepost op: 28 april 2006, 18:44:39
Lijkt me eerlijk gezegd sterk dat ze je gewoon even zullen doorschakelen.. Maar proberen kan altijd..  ;)


fire dept vincent

  • Gast
Reactie #19 Gepost op: 22 mei 2006, 16:04:11
Nog niet gevonden  :(