bergers meeting

Auteur Topic: bergers meeting  (gelezen 1783 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

wrecker

  • Gast
Gepost op: 1 februari 2006, 11:12:27
op zaterdag 13 mei organiseren wij (team bergers meeting)  weer een bergers meeting op het terrein van AC De Meern in de meern aanvang 12:00 uur

we zijn met een aantal instanties in onderhandeling voor demo's/voorlichting  heeft iemand nog ideeen en/of suggesties laat het ons dan weten   

bergersmeeting@hotmail.com

 mvg teambergers meeting
   
   patrick, rico & arjan                                                                 




wrecker

  • Gast
Reactie #1 Gepost op: 1 februari 2006, 16:52:30
:D ;) :) :o 8) ::) :P


wrecker

  • Gast
Reactie #2 Gepost op: 8 februari 2006, 12:23:09
aantal foto van de vorige meeting met een aantal auto's
www.bergersmeeting.web-log.nl


firemanr

  • Gast
Reactie #3 Gepost op: 17 februari 2006, 00:41:09
Staat gelinkt naar de kalender. ;)


wrecker

  • Gast
Reactie #4 Gepost op: 21 maart 2006, 17:21:08
zijn er nog mensen die wat ideeen en/of tips hebben omtrent de meeting wat we wel en ook vooral niet moeten doen. We organiseren het nu voor de tweede keer en het is de eerste keer dat we het groter aanpakken we horen graag van uw zijde

groet Team Bergers Meeting

Arjan, Rico & Patrick

voor meer info kunt u ons altijd mailen

bergersmeeting@hotmail.com

www.bergersmeeting.web-log.nl


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #5 Gepost op: 21 maart 2006, 17:35:16
Ik weet niet wat jullie al gepland hadden, maar misschien andere disciplines uitnodigen, bijv. Rijkswaterstaat of Eco-salvagebedrijven ofzo, dat zijn diensten waar jullie toch veel mee te maken hebben. Het duikteam van Arnhem (samenwerking van brandweer en berger Van Amerongen) is misschien ook wel leuk om uit te nodigen, omdat dat wel een hele bijzondere samenwerking is.
Ik spui ook maar wat hoor ;)
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


Harry007

  • Gast
Reactie #6 Gepost op: 31 maart 2006, 00:46:50
Ik weet niet wat jullie al gepland hadden, maar misschien andere disciplines uitnodigen, bijv. Rijkswaterstaat of Eco-salvagebedrijven ofzo, dat zijn diensten waar jullie toch veel mee te maken hebben. Het duikteam van Arnhem (samenwerking van brandweer en berger Van Amerongen) LEES LOGICX is misschien ook wel leuk om uit te nodigen, omdat dat wel een hele bijzondere samenwerking is.
Ik spui ook maar wat hoor ;)

Jammer dat de bergerswereld nu is wat het is, ik hoop dat het een geweldige dag wordt, en als ik tijd heb kom ik zeker kijken.

Groeten
Harry


wrecker

  • Gast
Reactie #7 Gepost op: 12 mei 2006, 11:35:48
morgen 13 mei  is er een bergers meeting  op het terrein van AC De Meern

kijk voor meer info op www.bergersmeeting.web-log.nl