GRIP 1 Natuurbrand - Veenhuizen (Dr) 26-04-2006

Auteur Topic: GRIP 1 Natuurbrand - Veenhuizen (Dr) 26-04-2006  (gelezen 4758 keer)

0 gebruikers (en 6 gasten bekijken dit topic.

Pleegje_

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,160
Reactie #10 Gepost op: 26 april 2006, 22:22:30
Allemaal leuk en aardig... maar een ramp? Kom op zeg...  :o

voor DAT gebied is het inderdaad een ramp...en ook niet zo'n kleintje...


IkWilbert

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,495
  • BHV'er
Reactie #11 Gepost op: 26 april 2006, 22:27:22
voor DAT gebied is het inderdaad een ramp...en ook niet zo'n kleintje...

ja, als mijn auto in de brand staat is dat ook een ramp voor mij! Maar aan ramp hangen toch echt andere criteria volgens mij  ;)


Pleegje_

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,160
Reactie #12 Gepost op: 26 april 2006, 22:29:53
ja, als mijn auto in de brand staat is dat ook een ramp voor mij! Maar aan ramp hangen toch echt andere criteria volgens mij  ;)

Jij mag gelijk hebben..ik ga niet verder in de discussie. Voor dat gebied is het een ramp ja...


IkWilbert

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,495
  • BHV'er
Reactie #13 Gepost op: 26 april 2006, 22:32:57
We wachten de verdere berichtgeving en foto's/video's wel af.  :)


Pleegje_

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,160
Reactie #14 Gepost op: 26 april 2006, 22:34:19
We wachten de verdere berichtgeving en foto's/video's wel af.  :)

ok...ga jij dan foto's/video van je auto maken?  ;) :D ;D


brw arie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,131
  • one misson one goal
Reactie #15 Gepost op: 27 april 2006, 00:30:06
zo hallo zijn we allemaal lekker bezig!! misschien is het een idee als we elkaar allemaal nie zo afzeiken??
bhv-er, Hoofd brandwacht,lid ogs team boxmeer(opgeheven per 01-04-2014), onderbrandmeester in opleiding,zelfstandig ondernemer van bakker bart  steunt


Firefighter Peter

  • Bevelvoerder
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 296
  • Firefighter Peter
Reactie #16 Gepost op: 27 april 2006, 00:43:48
zo hallo zijn we allemaal lekker bezig!! misschien is het een idee als we elkaar allemaal nie zo afzeiken??
we moeten maar eens starten met het geven van gele en rode kaarten.
wat een gedrag.... :( :( :(
Spoed komt meestal door voorafgaande traagheid


IkWilbert

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,495
  • BHV'er
Reactie #17 Gepost op: 27 april 2006, 08:27:27
Kom op jongens... een forum is toch een plek om discussie te voeren? Beetje overdreven reactie... we vallen elkaar toch niet persoonlijk aan of wel dan?

Hier wat foto's van de ramp  ;)

http://www.112drenthe.com/newsbringer_read.php?bericht=SwOhpGzgIicBszEBRZrUlY3GRAIzdH4Km


Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
Reactie #18 Gepost op: 27 april 2006, 09:56:17
Kom op jongens... een forum is toch een plek om discussie te voeren? Beetje overdreven reactie... we vallen elkaar toch niet persoonlijk aan of wel dan?

Hier wat foto's van de ramp  ;)

http://www.112drenthe.com/newsbringer_read.php?bericht=SwOhpGzgIicBszEBRZrUlY3GRAIzdH4Km

En wat bedoelde ze dan met dit in de tekst: "Publiek wordt Dringend verzocht het gebied te vermijden of te verlaten !"  ::) ::)


mrv

  • Gast
Reactie #19 Gepost op: 27 april 2006, 10:12:09
En wat bedoelde ze dan met dit in de tekst: "Publiek wordt Dringend verzocht het gebied te vermijden of te verlaten !"  ::) ::)

Dat die irritante gasten van 112-DRENTHE zelf werden verzocht door hulpverleners van het terrein te vertrekken. Wat ze wellicht wederom niet deden. Echter over deze fotograferende ramptoeristen zijn al meerdere topics en postings over geschreven.

Ze werden waarschijnlijk verzocht om te vertrekken omdat ze immers niet in het bezit zijn van een politieperskaart. Ze zullen de PPK ook nooit en ten nimmer krijgen. (ook niet via hun "bevriende" persbureau M. , JA H.M. wordt ook in de gaten gehouden door NVJ).

Maar goed dat hebben ze bij 112drenthe zelf verpest met irritaties en dreigementen aan het adres van de Politie Drenthe en de medewerkers aldaar.