5 mei etentje Rotterdam

Auteur Topic: 5 mei etentje Rotterdam  (gelezen 15115 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

RAdeR

  • Hoofd Rode Kruis Noodhulpteam, BLS instructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 14,616
Reactie #30 Gepost op: 3 mei 2006, 17:11:25
MediaTV is al vertegenwoordigd ;D
ik bedoelde een nuchtere fotograaf. ;) :P


Shave

  • Beroepsbrandweerman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,355
Reactie #31 Gepost op: 3 mei 2006, 17:23:25
Ik zal er zijn!

Heb alleen even het probleem dat ik geen chipknip heb... weet nog niet hoe ik dat nou weer moet oplossen.... :-\

in rotterdam zullen ze toch ook wel blik geld ontvangen denk ik ;)


Shave

  • Beroepsbrandweerman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,355
Reactie #32 Gepost op: 3 mei 2006, 17:24:04
MediaTV is al vertegenwoordigd ;D

je zal um nodig hebben vriend...................... ;D ;D ;)


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #33 Gepost op: 3 mei 2006, 17:47:15
Als dat feestje niet eindigd dat jullie allemaal buiten staan.....  ;D ;D ;D

We hadden toch afgesproken dat Bella Beer de volgende was? ;D
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


RAdeR

  • Hoofd Rode Kruis Noodhulpteam, BLS instructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 14,616
Reactie #34 Gepost op: 3 mei 2006, 19:48:28
What's in the name ...

Brand verwoest restaurant
Een felle brand heeft zaterdagavond restaurant Brutus Beer aan de Boompjes in Rotterdam volledig in de as gelegd. 
De brand ontstond door nog onduidelijke oorzaak rond 22.30 uur. De brandweer was de brand binnen een half uur meester.
De vlammen zijn niet overgeslagen naar andere panden.  Niemand is gewond geraakt.

11-06-2005
www.rijnmond.nl


SEH zustertje

  • SEH verpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,416
Reactie #35 Gepost op: 3 mei 2006, 19:56:27
Daar tussen zaten we tussen  te twijffelen :-X!


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #36 Gepost op: 3 mei 2006, 20:10:04
in rotterdam zullen ze toch ook wel blik geld ontvangen denk ik ;)

!!!!!!! Alleen bij sommige punten kan je op straat met de creditcard betalen voor de rest is het allemaal chipknip!!!!!!

Met contant geld kan je op straat (parkeermeter) niet betalen wel in sommige parkeergarages!


Meer info op: http://www.rotterdam.nl/smartsite2033686.dws   ;) :) ;D

o.a.:

U kunt in Rotterdam niet met muntgeld betalen bij de parkeerautomaten op straat. De betaalmogelijkheden op een rij:

Bij de parkeerautomaat op straat
In de parkeergarages

Bij de parkeerautomaat op straat

- Betalen met de Chipknip
Met uw Chipknip kunt u bij de parkeerautomaten op straat en in de garages betalen. Dit geldt overigens ook voor de ANWB Mobiliteitspas�, die voorzien is van een Chipknip. Het is belangrijk dat uw Chipknip opgeladen is voordat u gaat betalen.  Oplaadpunten vindt u onder andere bij de banken, vaak direct naast de geldautomaat. Op de tariefkaarten van alle parkeerautomaten staan de dichtstbijzijnde verkooppunten van de Prepaid Chipknip vermeld..

- Betalen met de Prepaid Chipknip.
Er is ook een losse chipkaart verkrijgbaar, de zogenaamde Prepaid Chipknip. Betalen gaat op dezelfde manier als met de Chipknip. Dit houdt in dat u hiermee niet alleen bij een parkeerautomaat of in een parkeergarage kunt betalen, maat ook bij meer dan 200.000 andere betaalpunten in Nederland. De verkooppunten van de Prepaid Chipknip vindt u onder
verkooppunten Prepaid Chipknip. Daarnaast kunt u op de Rotterdamse parkeerautomaten de dichtstbijzijnde verkooppunten zien. Bij aanschaf van een Prepaid Chipknip betaal u, naast de waarde op de kaart, ook een bedrag aan kaartkosten. Na besteding van het geldtegoed kunt u de kaart niet opnieuw opladen. De Prepaid Chipknip heeft een beperkte geldigheidsduur, deze staat op de kaart aangegeven. Meer informatie over de Prepaid Chipknip vindt u op .
www.prepaidchipknip.nl.

- Betalen met creditcard
In de meeste parkeergarages en bij meer dan 170 parkeerautomaten op straat (in het centrum en bij de belangrijke toerisenattracties) is betalen met een creditcard mogelijk. U herkent de automaten op straat aan de extra lichtbak met de logos' van de creditcardmaatschappijen. Bij deze parkeerautomaten kunt u ook gewoon met de (Prepaid) Chipknip of via 06-parkeren betalen.

Betalen met contant geld
Betalen met contact geld is mogelijk in de parkeergarages. U kunt hier zowel met muntgeld als met biljetten betalen.

Betalen met parkeerkaarten
Met parkeerkaarten kunt u voor een uur, twee uur, een dag, week of maand op straat parkeren. Parkeerkaarten kunt u vooraf kopen in de Stads- of Parkeerwinkels of bestellen via een bestelformulier. Voor meer informatie klikt u hier.

- 06-Parkeren: Betalen met mobiele telefoon
06-Parkeren is een snelle en eenvoudige betaalmethode waarbij u vanuit de auto uw parkeergeld kunt betalen. Wat u er voor nodig heeft is een mobiele telefoon en een zogenaamde transponderkaart. Deze kaart krijgt u wanneer u abonnee wordt bij Park-line of Tele-pay. Nieuw is de mogelijkheid om via uw abonnement op 06 parkeren in ��n keer voor een hele dag, week of maand te betalen. Dit is vooral handig wanneer u vaak en op wisselende locaties parkeert binnen Rotterdam en daardoor steeds opnieuw dient in te bellen. Voor meer informatie klikt u hier.

   


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #37 Gepost op: 3 mei 2006, 20:12:43
Ik hoorde dat Bijzondere Wetten horecataken die avond in die tent een inval gaat doen, samen met de douane en de Voedsel- en Warenautoriteit..... ;D

just kidding, dus don't worry ;)

Nou, een horeca-actie.........  Zal ff bureau Horecataken Centrum bellen....  ;) ;D ;D ;D Ik hoop dat de kok niet illegaal is....  ;D ;D ;D ;D


Shave

  • Beroepsbrandweerman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,355
Reactie #38 Gepost op: 3 mei 2006, 20:47:49


!!!!!!! Alleen bij sommige punten kan je op straat met de creditcard betalen voor de rest is het allemaal chipknip!!!!!!

Met contant geld kan je op straat (parkeermeter) niet betalen wel in sommige parkeergarages!



Wat een gat zeg...........denk je ook eens naar een andere stad te gaan.............moeten we terug in de tijd ;D ;D ;)


Straalpijp Rick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,863
  • Er is geen beter weer dan BRANDWEER
    • Brandweer Barendrecht
Reactie #39 Gepost op: 3 mei 2006, 21:52:35
Ik hoorde dat Bijzondere Wetten die avond in die tent een inval gaat doen, samen met de douane en de Voedsel- en Warenautoriteit..... ;D

just kidding, dus don't worry ;)
Ik hoorde dat jij ook kwam   :P