Meerdere regio´s mogelijk??

Auteur Topic: Meerdere regio´s mogelijk??  (gelezen 4707 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

Harry007

  • Gast
Reactie #20 Gepost op: 6 mei 2006, 23:03:39
Hoezo zou ik bij een intake niet ver komen, waar baseer je dit op?

Ik ben zelfstandige, kan dus ieder moment van de dag weg, hulpverlening zit me in het bloed en da kruipt op het moment waar het normaal niet stroomt, zit er aan te denken om een ft  job in de hv te zoeken.

Groeten

Harry007


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #21 Gepost op: 6 mei 2006, 23:34:16
Hoezo zou ik bij een intake niet ver komen, waar baseer je dit op?

Ik ben zelfstandige, kan dus ieder moment van de dag weg, hulpverlening zit me in het bloed en da kruipt op het moment waar het normaal niet stroomt, zit er aan te denken om een ft  job in de hv te zoeken.

Ik baseer dat op wat ik al eerder heb gezegd. Bij een grootschalige ramp kunnen er meerdere regio's ingezet worden. En deze zitten dan allemaal op jou te wachten! En je kan maar met één set weg.
Twee regio's zou misschien nog gaan. Maar bij een intake zullen ze het waarschijnlijk ook liever niet zien dat je bij andere regio's zit. Niet zozeer omdat ze het jou niet zouden gunnen, maar vanwege het feit dat je dan niet inzetbaar zou kunnen zijn in die regio.

Neem niet gelijk zoveel hooi op je vork en probeer het eerst eens bij één regio. Dan zul je vanzelf zien hoeveel tijd je er in moet steken en of twee regio's voor jou dan wel haalbaar is.  ;) Hulpverlening in je bloed is een groot pluspunt, maar kijk uit dat je bloed niet opraakt....  ;D


EHBO-er

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,554
  • Ik denk dat ik denk
Reactie #22 Gepost op: 7 mei 2006, 17:11:05
Ik ben zelfstandige, kan dus ieder moment van de dag weg, hulpverlening zit me in het bloed en da kruipt op het moment waar het normaal niet stroomt, zit er aan te denken om een ft  job in de hv te zoeken.
Harry007

En je opdrachtgevers zijn het daar mee eens, je zult maar mijn kapper zijn en net de helft geknipt hebben ......
Hoewel, ik heb ooit sleephulp gehad en onderweg kwam er een melding van een kettingbotsing vlakbij op de snelweg.
De berger baalde duidelijk, tot ik zij dat ik er geen probleem er mee heb als hij wilde reageren, maar dat mijn wagen wel achterop stond.
Dat kon snel geregeld worden. Het bleek lichte blikschade te zijn, dus een half uurtje later waren weer waar de melding hregen.


Harry007

  • Gast
Reactie #23 Gepost op: 23 juni 2006, 04:09:07
Ik heb vandaag mijn brief gekregen, 4 juli intakegesprek, ik ben benieuwd!!!

Groetjes

Harry

(die nog laat op is omdat het goed brandt in boxmeer en omgeving, zie 112 berichten)