Standaard liever niet. maar als we daar een discusie mee aangaan. dat zijn we nog iets langer bezig met het onderwerp. dan we nu al bezig zijn met alleen al een reactie op een reactie. kort samengevat gaat het nu meer over het vast houden aan regeltjes en voorschriften die door een paar mannetjes zijn opgesteld en de insteek van bekijken hoe een situatie is en bekijken hoe je eigen korps het beste kan werken met materieel waar je zeker van weet dat het voor jou korps het beste materieel is. en dit is heel vaak een niet standaard wagen. omdat ieder dorp, plaats, stad, buurt, streek, geweest of provincie zijn eigen problemen en situatie heeft. je kan niet stellen dat het allemaal gelijkt is. wat sommige van die mannetjes wel denken. een plaats met een oude dorpkern met smalle straatjes kan niet uit te voeten met een grote TAS. en een plaats met veel bos er omheen heeft niets aan een gewone TAS. dus wat is standaard. uit mijn eigen ervaring kan ik wel stellen dat elke brand niet dezelfde is. bijvoorbeeld elke vliegtuigbrand is anders en elke inzet moet je goed bekijken op wat voor een manier je dit gaat aanpakken. elke type vliegtuig is anders, de manier van de crash is anders, weeromstandigheden en wind zijn altijd anders. enz enz. misschien daarom dat ik zelf een voorstander ben van op de spot beslissingen nemen al gelang de situatie .