Belgische ambulance met optische signalen?

Auteur Topic: Belgische ambulance met optische signalen?  (gelezen 4702 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #10 Gepost op: 30 april 2006, 20:30:00
als dr een belg hier een ziekenhuis is ingegegaan, of iemand uit belgie die met spoed hier in nederland naar een ziekenhuis moet (voor bijvoorbeeld een operatie).
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


FireRobin

  • Hoofdbrandwacht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,926
    • Facebookpagina Post Zuidlandstraat
Reactie #11 Gepost op: 30 april 2006, 20:34:03
Hier moeten de ambu's ook regelmatig met spoed naar Gent of Brugge, ook komt de MUG auto wel eens met spoed deze kant op
Brandweer Terneuzen post Zuidlandstraat | Bevelvoerder bedrijfsbrandweer Evos Terneuzen


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #12 Gepost op: 30 april 2006, 20:36:18
als dr een belg hier een ziekenhuis is ingegegaan, of iemand uit belgie die met spoed hier in nederland naar een ziekenhuis moet (voor bijvoorbeeld een operatie).
dan is die spoed niet zo hoog dat ze daar minmaal een uurtje of 3 rijden voor over hebben,daar heb je tegenwoordig van die dingen voor met wieken erbovenop.Heli,heli,helikopter ofzo  ::) ::)


Robin Hundman

  • Gast
Reactie #13 Gepost op: 30 april 2006, 23:51:05
dan is die spoed niet zo hoog dat ze daar minmaal een uurtje of 3 rijden voor over hebben,daar heb je tegenwoordig van die dingen voor met wieken erbovenop.Heli,heli,helikopter ofzo  ::) ::)

Alsof die niets beters te doen hebben  ??? En moeten ze wel een heli platform hebben  ::)


Andreej

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 85
Reactie #14 Gepost op: 1 mei 2006, 01:02:13
Mensen,

Bedankt voor de reacties tot zover, het is me op zich een stuk duidelijker geworden wat wel en wat niet mag op dit gebied. Inderdaad vroeg ik me het een en ander af ivm de afstand tot de belgische grens vanaf de A28 waar ik op dat moment reed en idd, t is bijna drenthe  :D maar dat met de afstand hadden jullie volgens mij ook al in de gaten.  ::)

Groet....


Menno Mulder

  • Gast
Reactie #15 Gepost op: 27 juli 2006, 18:18:25
helemaal in drenthe( sorry staphorst is bijna drenthe)

Wat dacht je van het brandwondencentrum van het Martiniziekenhuis te Groningen ?


PeterEde

  • AVP / OvD-G
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,240
Reactie #16 Gepost op: 29 juli 2006, 16:51:22
Of een neonaat die naar de IC in het UMCG wordt gebracht ...?
Wat dat betreft zijn er diverse mogelijkheden voor een overplaatsing vanuit Belgié naar / richting Groningen, waarbij op (medische gronden) niet gebruik kan worden gemaakt van de heli. Bijvoorbeeld omdat er geen heli beschikbaar, of omdat de heli dan (te) lang niet inzetbaar is.
Geloof niet alles wat je denkt.


Pleegje_

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,160
Reactie #17 Gepost op: 29 juli 2006, 20:18:45
helemaal in drenthe( sorry staphorst is bijna drenthe)

Beetje dom he...Staphorst IS en BLIJFT Overijssel...