'Ramptoeristen en Amateurfotografen' toegenomen? (topic helaas gesloten!)

Auteur Topic: 'Ramptoeristen en Amateurfotografen' toegenomen? (topic helaas gesloten!)  (gelezen 38512 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

Target77

• Gast
Reactie #60 Gepost op: 8 mei 2006, 18:56:03
Iedereen is mij even dierbaar.

Zelfs fotograven.  ;D

Henk

Tenzij ze met hun suffe kop de hulpverlening belemmeren....dan zijn zij mijn grootste vijand.  ;)

Rémon Duivestein

• Gast
Reactie #61 Gepost op: 8 mei 2006, 18:56:28

Tussen "iedereen in de gaten houden" en negeren als je ziet dat iemand in problemen raakt zit nog een wereld van nuances.

Ja, dat is mijn grote wens: ooit nog eens een dagje meedraaien bij een hulpverlenings instantie!

Henk

Regel het, dan zul je begrijpen wat er hier bedoeld wordt.

het boeit me niet of ze het negeren of zo...

Maar een brandweerman kan moeilijk met ze ademlucht toestel... die in een brand het huis staat (voorbeeld) even roepen.. Hey Henk, je staat in de weg even weg hier! Nou ik denk toch echt niet dat hij dat zal gaan doen! Hij is met ze werk binnen bezig. En die mensen die buitenstaan zijn ook bezig.

Ik zal als brandweerman bij een incident, en ik ben ergens mee bezig ga ik echt niet opletten wie er allemaal loopt!
Dat is zijn probleem, hij wil het risico nemen om gewond te raken, make my day. Ik zal daar dus echt niet mee zitten.

Rémon Duivestein

• Gast
Reactie #62 Gepost op: 8 mei 2006, 18:57:01
Er zijn altijd mensen die liever zien dat we het druk hebben met fotograven wegsturen dan in plaats van hun dierbaren uit hun benarde positie te bevrijden.....  ::) ::)

inderdaad

Henk

• Senior gebruiker
Reactie #63 Gepost op: 8 mei 2006, 19:07:18

Dat is zijn probleem, hij wil het risico nemen om gewond te raken, make my day. Ik zal daar dus echt niet mee zitten.

Nee.... duidelijk.

Henk

Straalpijp Rick

• Senior gebruiker
  • Er is geen beter weer dan BRANDWEER
    • Brandweer Barendrecht
Reactie #64 Gepost op: 8 mei 2006, 19:18:10
Regel het, dan zul je begrijpen wat er hier bedoeld wordt.

het boeit me niet of ze het negeren of zo...

Maar een brandweerman kan moeilijk met ze ademlucht toestel... die in een brand het huis staat (voorbeeld) even roepen.. Hey Henk, je staat in de weg even weg hier! Nou ik denk toch echt niet dat hij dat zal gaan doen! Hij is met ze werk binnen bezig. En die mensen die buitenstaan zijn ook bezig.

Ik zal als brandweerman bij een incident, en ik ben ergens mee bezig ga ik echt niet opletten wie er allemaal loopt!

Kan jij het niet voor hem regelen.....Jij regelt het tenslotte ook voor jezelf dat je is een wachtje mag meedraaien ;D ;D ;D

Henk

• Senior gebruiker
Reactie #65 Gepost op: 8 mei 2006, 19:30:21
Kan jij het niet voor hem regelen.....Jij regelt het tenslotte ook voor jezelf dat je is een wachtje mag meedraaien ;D ;D ;D

En daarna jullie een dagje met ons mee... Liefst op het IJmeer met 8 of meer... En dan help je met ons iedereen die onverstandig bezig is... ;)

Henk

Straalpijp Rick

• Senior gebruiker
  • Er is geen beter weer dan BRANDWEER
    • Brandweer Barendrecht
Reactie #66 Gepost op: 8 mei 2006, 19:32:59
En daarna jullie een dagje met ons mee... Liefst op het IJmeer met 8 of meer... En dan help je met ons iedereen die onverstandig bezig is... ;)

Henk

Lijkt me leuk Henk! Regel maar een plekkie hoor ;)

RAdeR

• Hoofd Rode Kruis Noodhulpteam, BLS instructeur
  • Senior gebruiker
Reactie #67 Gepost op: 8 mei 2006, 20:49:18
Nou ik waag me niet meer aan uitspraken hier.
Iedereen heeft wel een beetje gelijk (denk ik).  ;)

Even een vraagje tussendoor. Hoeveel brandweermannen/vrouwen hebben naast de pager van de 'baas' nog een eigen pager met wat 'extra' capcodes?
In ieder geval ken ik er wel een paar.  ;D
Tuurlijk ze springen niet op de fiets met een digitale camera naar elk fikkie om de hoek.
Ze hebben ook geen eigen website.
Maar voor een leuk middelbrandje in de regio waar ze op vakantie zijn ... ::)
Tsja, geeft niet hoor brandweermannen/vrouwen zijn ook maar gewoon mensen.

Bovendien hoeveel inmiddels goede brandweermannen reden vroeger al dan niet met scanner achter de brandweer aan?

Nu ja, een klein intermezzo; on topic maar weer...
 ;)

RAdeR

Rémon Duivestein

• Gast
Reactie #68 Gepost op: 8 mei 2006, 21:01:22

Tja moet ik hard overna denken, kan niet iedereenhelpen  :-\ helaas :-\ ;)

Rene112

• Gast
Reactie #69 Gepost op: 9 mei 2006, 00:31:55
Tussen "iedereen in de gaten houden" en negeren als je ziet dat iemand in problemen raakt zit nog een wereld van nuances.

Precies Henk!   Het is jammer dat jouw berichten zo slecht worden gelezen ;)
Want natuurlijk heeft elke brandweerman of -vrouw de plicht om iemand anders (collega hulpverlener, pers, omstander etc...) te waarschuwen als er gevaar is én als hij/zij de gelegenheid heeft om dit te doen.

groeten,
René de Caluwé