Ik had samen met een andere jongen de link met onze ambulancedienst Zuid-Holland Zuid en ons brandweer korps die op dat moment met de VC stond.. Iedere andere (amateur) fotograaf die daar stond zonder perskaart of aantoning waar voor hij werkt mocht het gebied niet op..
Dit vind ik op zich ook een goede manier van werken.. heb je geen baan als persfotograaf of geen link naar de dienst.. gewoon het terein niet op laten.. Ik ben zelf fotograaf voor ambulancezhz.nl maar ik merk heel vaak dat er guppies zijn die assosiaal hun foto's maken.. Dat vind ik niet kunnen..
IK denk dat er ook voor de fotografen voor website's die niet officieel van de dienst zijn een toekomst moet liggen.. maar voor de assosiale fotografen voor dit soort site's niet.. er moeten wel grenzen blijven !!
Niet om lullig te doen hoor, maar ik denk dat jij als 15 jarige voor de meeste van ons toch gewoon tot die catagorie "guppies" valt.
Dat je je foto's vaak doorstuurt naar de ambulancedienst in jou regio, je die al zomooi "jou ambulancedienst" noemt is leuk, maar dat maakt je in mijn ogen niet meer als iemand die gewoon foto's voor z'n eigen 112 site komt maken.
D'r zijn hier ook wel fotograven die eens een cd'tje met foto's kwamen langsbrengen bij de brandweer of de ambulanecepost, en die in sommige gevallen dan bleven voor 'n bakkie koffie of 'n kleine rondleiding kregen, dan zouden zij dus ook al kunnen zeggen dat ze "een link hebben met de hulpdiensten".
Die link heb je in mijn ogen alleen als je ook echt in dienst bent van die hulpdienst, zoals 90-8 die naast z'n functie van brandweer-man ook hun officiele fotograaf is.