Fotografen kan dit?

Auteur Topic: Fotografen kan dit?  (gelezen 816628 keer)

0 gebruikers (en 41 gasten bekijken dit topic.

Ba(a)s

• Senior gebruiker
Reactie #1030 Gepost op: 3 oktober 2010, 13:51:44
Wat is er dan mis met lachende hulpverleners?
In een bepaalde context kan dat verkeerd opgevat worden ;)
You flyin' with me? You better wear your seatbelt..

tower-ladder

• Senior gebruiker
Reactie #1031 Gepost op: 3 oktober 2010, 15:49:15
Citaat
Wat is er dan mis met lachende hulpverleners
Lachen als wat een dijenkletser  0098 of is het een glimlach  :) Foto geeft 1/100 sec weer, dus dan moeten de collega's kontinue   ??? kijken, want zelfs een glimlach wordt al verkeerd uitgelegd.
Ach ja je moet er eigenlijk bij zijn geweest, om te weten wat er speelde 998765
Als de temperatuur van het water dat via het zolderraam naar binnen wordt gespoten gelijk is aan de temperatuur van het water dat via de voordeur naar

peen van dienst

• Senior gebruiker
Reactie #1032 Gepost op: 3 oktober 2010, 19:49:52
Ik begreep uit een stukje in de AD van vandaag dat de verwondingen v.w.b. de trap achteraf inderdaad erg mee vielen.

Het had natuurlijk anders af kunnen lopen (denk aan de instortende trap in Utrecht een jaar of wat geleden), maar in dit geval kan ik me voorstellen dat de gezichten van de hulpverleners (in ieder geval minstens een 100ste seconde) wat minder ernstig stonden.

Peen
Redacteur van

William Boer

• ll-verpleegkundige
  • Junior gebruiker
  • **
  • William
    • William Boer

Timmos

• Persfotograaf
  • Senior gebruiker
    • Tim-Koster.nl
Reactie #1034 Gepost op: 7 oktober 2010, 16:38:13
Hmm, nogal ja..

Gast48368

• Gast
Reactie #1035 Gepost op: 12 oktober 2010, 21:55:35
Ik begreep uit een stukje in de AD van vandaag dat de verwondingen v.w.b. de trap achteraf inderdaad erg mee vielen.

Het had natuurlijk anders af kunnen lopen (denk aan de instortende trap in Utrecht een jaar of wat geleden), maar in dit geval kan ik me voorstellen dat de gezichten van de hulpverleners (in ieder geval minstens een 100ste seconde) wat minder ernstig stonden.

Peen

Om nog even op bovenstaand verhaal terug te komen: Een foto is een miniscule momentopname. En dus nietszeggend zonder tekst van dat moment.

Ik heb ooit eens een cursus gedaan waarbij o.a. aan iedereen dezelfde foto getoond werd. 10 mensen hadden allemaal een ander verhaal na het zien van deze foto. Niemand raadde wat er nou precies aan de hand was.

Dus voor het complete verhaal zou je eigenlijk ook de juiste tekst voor die momentopname erbij moeten plakken. Leuk raadspelletje voor in de huiskamer trouwens.  0098

sylvester1986

• Gast
Reactie #1037 Gepost op: 21 oktober 2010, 16:10:14
Het is niet schokkend, maar het slachtoffer is te goed in beeld.

Timmos

• Persfotograaf
  • Senior gebruiker
    • Tim-Koster.nl
Reactie #1038 Gepost op: 21 oktober 2010, 16:19:04
Als je de hele reportage ziet is dit een foto die best achterwege gelaten had mogen worden..

1300001-MR

• Senior gebruiker
Reactie #1039 Gepost op: 21 oktober 2010, 16:48:22
Schrappen die foto als AD zijnde, er staan genoeg andere foto's tussen die een veel beter beeld geven van de situatie en waar tevens geen slachtoffers duidelijk herkenbaar op staan :-X