Fotografen kan dit?

Auteur Topic: Fotografen kan dit?  (gelezen 788499 keer)

0 gebruikers (en 22 gasten bekijken dit topic.

sylvester1986

  • Gast
Reactie #1590 Gepost op: 30 juli 2012, 18:21:52
Die is inmiddels verwijderd. De andere twee zijn (wat mij betreft nog te weinig) geblurd.
Te weinig? Dit soort idioten mag van mij vol op beeld.


Hommer

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 44
Reactie #1591 Gepost op: 30 juli 2012, 18:30:45
Te weinig? Dit soort idioten mag van mij vol op beeld.
Fijn ook voor zijn familie en voor mensen met een zwakke maag.


sylvester1986

  • Gast
Reactie #1592 Gepost op: 30 juli 2012, 18:44:35
Zoals ik toen al aangaf.
Het is nou eenmaal iets wat zich afspeelt in deze harde wereld. Het maakt mij totaal niet uit wat voor foto's men publiceert, maar doe het dan net zoals www.boston.com, dus Zwart beeld met de tekst: Warning: This image contains graphic or objectionable content en klikken op eigen risico is.


Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #1593 Gepost op: 30 juli 2012, 20:49:20
Zag 1 foto in het topic over de achtervolgingen. Hoewel ik het enerzijds eens ben met Sylvester, vind ik ook dat dit soort foto's niet zomaar open en bloot aan een ieder getoond mogen worden. Zet er een extra pop-upje/ander schermpje voor met de waarschuwing dat het om zeer expliciete foto's gaat zodat het je eigen keus is of je het wil zien of niet. Zo ben ik ook een van de weinige geloof ik die de bekende onthoofdingen niet heeft gezien omdat ik ze niet wil kijken, idem voor een aantal foto's waarop lichaamsdelen of lijken te zien zijn.

Dat ze gemaakt worden voor de nieuwsgaring kan ik me wel voorstellen omdat ze soms wel een verhaal vertellen (mits goed gemaakt), maar laat het aan de mensen zelf of je het wil zien of niet.
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


sylvester1986

  • Gast
Reactie #1594 Gepost op: 30 juli 2012, 22:05:43
Open en bloot is het niet Customs, want je krijgt zwart beeld zoals ik het bedoel.


guest13155

  • Gast
Reactie #1595 Gepost op: 31 juli 2012, 01:54:40
Te weinig? Dit soort idioten mag van mij vol op beeld.

Niet om aan te vallen hoor, maar kun je aangeven wat je met het vo in beeld brengen van de volgens jou "idioten" wilt of denkt te bereiken?


Rufes

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 434
  • Freelance Persfotograaf
    • 112-Uitgeest


erdebee

  • EHV+AED / BHV / IT / Fotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 593
    • Erdebees website


MelvinBakker.nl

  • Fotograaf
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 87
    • MelvinBakker.nl
Reactie #1598 Gepost op: 1 augustus 2012, 15:41:51
Kijk ook eens op mijn eigen persoonlijke website : www.MelvinBakker.nl - Wil jij ook onze #hulpverleners bedanken of een schouderklopje geven? Kan via


MelvinBakker.nl

  • Fotograaf
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 87
    • MelvinBakker.nl
Reactie #1599 Gepost op: 1 augustus 2012, 15:55:20
Foto is inmiddels van de site gehaald
Kijk ook eens op mijn eigen persoonlijke website : www.MelvinBakker.nl - Wil jij ook onze #hulpverleners bedanken of een schouderklopje geven? Kan via