Bedankt voor jullie reactie's...
Ik heb gisteren het filmpje niet gezien. Naar aanleiding van jullie reacties ben ik ga kijken... En ik vind jullie commentaar niet heel erg overdreven. Jullie hebben zelfs gelijk.
Zeker het shot met de spuit, het voegt totaal niets toe. Ik heb de video nu zelf bewerkt, en het zo goed als allemaal verwijderd.
Wij willen geen slachtoffers in beeld brengen. Mensen waarvan je de kleur ogen kan zien bijvoorbeeld. Er zijn foto's voorbij gekomen, die wij niet hebben geplaatst, die het daglicht niet kunnen verdragen... Ik vind het persoonlijk dan ook wel een deel verantwoordelijkheid van de betreffende fotograaf. Het nu verwijderen en opnieuw plaatsen van die video is niet elkaar tegen spreken. Maar de ene vind het niet kunnen. De ander vind het prima. Wij willen graag iedereen tevreden houden, en daarom heb ik het filmpje aangepast.
Voor jullie beeldvorming: Degene die gisteren in eerste instantie de video binnenkreeg, wilde hier niets mee doen. Na overleg heeft hij het toch gedaan. Wat zou jij doen als je baas zegt: Je kan dat wel doen. Het is mijn verantwoording? Dan zal je het ook uitvoeren.... In dit geval ook... Na jullie commentaar mocht ik de video wijzigen... Gelukkig. Wij hebben onderling afgesproken, ondanks de strenge selectie, nog beter te gaan kijken. Ik persoonlijk betreur deze situatie. Ik zal, met het team nog meer ons best doen slachtoffers uit beeld te houden.... Het gaat immers vaak wel goed. Dat moeten jullie (de mensen die normaal onze filmpjes en foto's ook bekijken) ook weten.....
Met vriendelijke groet,
Dylan Tolhuisen