Ik vind het persoonlijk een mooi beeld van de hulpverlening. Op de foto is de samenwerking tussen brw en ambu goed te zien vandaar dat ik hem toen geplaatst heb ^ms
Uit je reactie's krijg ik het gevoel dat je de foto's die je maakt, puur en alleen maakt voor het in beeld brengen van de hulpverleners. In principe is hier natuurlijk niks mis mee, maar nieuws bestaat uit meer dan alleen leuke plaatjes van dames en heren in uniform bij hun auto met streepjes.
Veel fotografen, en echt niet alleen in het nieuws/pers onderdeel, willen met hun plaatjes een verhaal vertellen. Dit verhaal kan zijn het verloop van de hulpverlening, maar ook het leed van het slachtoffer, de ervaring bij een ongeval, de verkeerssituatie op het kruispunt, en zo nog vele andere verhalen.
De hulpverlening in beeld brengen, zoals waar jij in mijn optiek vooral de focus op legt, is niet het enige aspect. Als je dit in gedachten houd bij het beoordelen maar vooral het maken van je foto's, kan je meer diversiteit en kwaliteit plaatsen. Elke keer een foto van ongeveer de zelfde situatie, hetzelfde verhaal en de zelfde hulpverleners gaan ook eens vervelen.
Zie het slechts als mening/tip, wat je er mee doet moet je zelf weten, ieder zo zijn eigen ding